2 Haziran 2009 Salı

Başlık bulamadım :)

Immm yazacak bişey bulamıyorum blog bozuntusu. İlham gelmez oldu :P Ama okuyorum artık finalleri de depikledim bundan sonra rahat rahat kitabımı da okurum blogları da..
Biraz ara vermiştim tekrar dikişe başlıyorum.. Makinama örümcekler ağ yapmış :P Hasta hasta zor oluyor ama hasta olunca yatamıyorum. Yatak batıyor... Bi de annemin fi tarihinden kalma kalıplarını buldum. Hepsi 80-90'lı yılların kalıpları.. Ama çoğu şimdilerde tekrar moda olan modeller. O kalıplarla da denemeler yaparım diye ayırdım. Kumaş alışverişine çıkmam lazım ama bu hafta doluyum ancak haftaya çıkabilirim.
Bu arada blog, Pilli yazmış benim de kesinlikle bi ara üstüne parmak atmak istediğim bir konuydu, ben yazsam anlatmak istediklerimi böyle ifade edemezdim tebrik ediyorum! Air France ve Metrobüs başlıklı yazısından bahsediyorum.
Canım arkadaşım bu ara çok stresli bir dönem yaşıyor ve her yazısında sitem var. Bana 05/05/2009 tarihinde şöyle demişti kendisi 'seni seviyorum takma kimseyi kafana bir tek toka tak sacina:D' ben lafını kendisine iade ediyorum ;) İnsanları değiştiremiyorsun. Evet elimizde olsa da insan sıfatını kirletenleri yeryüzünden uzaya fırslatsak ama imkanlarımız dahilinde çabalıyoruz canım. Biz, onlar gibi olmayarak, onlara benzeyen çocuklar yetiştirmeyerek birşeyler yapabiliriz. En önemlisinin lafı dinlenen bir insan olabilmek olduğunu düşünüyorum. Eğer söz sahibi değilsek yazdıklarımız fazla birşey ifade etmiyor. Babam kardeşime doktor ol, mühendis ol demez. Cumhurbaşkanı ol, başbakan ol, yüksek yerlerde sözü geçen adam ol der. İnşallah öyle olur.. Ben en çok zehir saçan insanların sözünün dinlenmesine tahammül edemiyorum. Onları döve döve gebertsem ne kan tutar beni ne içim acır.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket