23 Haziran 2009 Salı

Gözleri açık uyuyan balığa bakıyorum. Pilli'ye parlamet mavisi demiştim kız kardeşim kobalt mavi dedi. Şimdi düşünüyorum acaba hangisine daha yakın? :P Sonra gözüme Gary çarpıyor. Bence bir elma salyangozuna göre fazla haraketli. Kuşların sesi dikkatimi dağıtınca arkama dönüp Minnoş'u kontrol ediyorum. Herzamanki yerinde uyukluyor. Kağlumpağaların akvaryumunu odamızdan çıkarıp hole koyduğumuzdan beri sıçrayarak uyanmıyorum. Rampaya çıkıp suya atladıklarında çıkan cumburlop sesi hep irkilmeme sepep oluyodu. Hayvanat bahçeme sessizlik hakim. Hava sıcak ve bunaltıcı. Hala uykumu alamamış gibi sersem sersem dolanıyorum. Dün gece Pilli bizde kalmıştı ve sabaha doğru uyuduğumuz için dört saatlik uykuyla gündüz sarhoş gibi dolandık ortalıkta. Dün gece o kadar gülmüşüm ki sabaha karın kaslarım ağrıyodu. Neden güldüğümü de hatırlamıyorum :) sadece gülüyorduk. Hatta Pilli'nin ayakları bile gülüyodu o nasıl oluyosa :)) Bizim gülme krizi nöbetlerimiz zavallı kız kardeşimin canına tak ettiği için gece odayı terk etti gitti içeride uyudu.
Labne peynirimi çok özlemişim. Pizza bilene yaptım o geldi diye :) Karar verdik bin kilo olana kadar yemek kitaplarında denemedik yemedik yemek bıramıcaz hıh! Ben seviyorum diye bana farklı tonlarda iki tane pembe ruj almış şeker gibiler. Ben de ona elbise dikmiştim ama bende unuttu :)) Leyla başka şeylerde unuttu gidersem bırakırım artık.
Birazdan kuzenin birkaç haftaya doğmasını beklediğimiz bebeğine aldığı oda takımına bakmaya gidicem sonra gelip uyumayı planlıyorum.


Dip not: Buz gibi kahvemin evime kadar gelmesini istiyorum. Starbucks, Kahve Dünyası ve türevleri bir zahmet el atılsın bu işe oturduğum yerden zengin ederim sizi :P Üşeniyorum gidip almaya :)
Canım buzlu mocha çekti :((

2 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

ahahaha aman yarreeeebbim biz nasil insanlariz:D:D
osurmaya üsenicez yakinda:D

evet canim unuttuklarimin farkindayim.
sen evine kahven gelsin istiyorsun peki ben bugün ne istedim bir bilsen:D:D
bizim siteye teleferik yapsinlar ordan oraya yürümekten canim cikti dedim:D:D
sonra cidden yaa site yönetimine bir dilekce vereyim dedim:D puhahah
bunu gercekten istedim

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

ahahahhahahahahah :D:D:D
sen daha orjinalmişin şekerim teleferik süper yaa valla beraber böyle bir dilekçe yazabiliriz sizin ordan buraya da süper olur :))

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket