3 Haziran 2009 Çarşamba

Yılın şaşkolozları!

Ay akşam akşam güldüm şu videoyu izledim de..
Kristen Stewart... Heyecanını fazlasıyla belli edenlerden. Eli dursa ayağı durmuyo sürekli bi tarafları oynuyo:)) Bi ödülü elinde tutamadı :p Bana verin bana! Daş çıkartırım ben o hatuna bikere... Öyle cıvık jole gibi her bi yanım oyanamaz. Thanks falan da etmem kimseye. De getin ulan yaptım rolümü kaptım ödülü derim :P

Videoyu küçülterek koymayı beceremedim ahanda şuraya tıkla.

Bi de Rubert Pattinsonla bunun mütüş uyumlu olduklarını düşünüyorum. İkisi de oynak bunların. Dik duramıyorlar ya sağa bükülüyorlar ya sola :) Ya da mutlaka konuşmak üzereyken flaş patlıyo suratlarına. Ağzı açık ayran budalası gibi bakıyorlar.













































































Ben de bu ikiliye yılın şaşkolozları altın kupası ödülünü veriyorum kendi ellerimle çiziktirdim fabrika çıkışı değil el emeği el!
















Not: Bu oynak artizlerin ikinci filmlerini çok merak ediyorum 2. kitap hayal kırıklığı oldu benim için umarım film de öyle olmaz. Olursa ödülümü geri alırım!

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket