31 Mayıs 2009 Pazar

Günün özeti..

Şimdi geldim eve... Saat 3:30 gibi uyudum sabah 6'da kalktım ve o saatten beri dışardayım. Şöyle bir İstanbul turu yaptım sayılır. İnsan bu kadar dolanınca bi soluk almak ister, uyumak ister di mi? Canım babacığım devasa dosyayı koydu önüme 'al canım bütün hepsinin şusunu şusunu bul ve yaz..' Beni kim anlar? Beni şu karşı inşaatta türkü çığıran ameleler anlar. Şimdi önümde koca dosya uyuklaya uyuklaya kayıt yapıyorum evde de rahat yok :/ Üstüne bi de bu mevsimde grip oldum ağzım burnum gözüm akıyo çeşmeyi açmışın da kapatamıyon gibi.. Üstelik sabahtan beri hapşırmaktan içim dışıma çıktı. Burnum sil sil ufaldı.
Neyse blogcan ben ve dosyam bütün bunların üstesinden geleceğiz!
Bi saniye ya ben bu mücadelede tek başımayım dosyam nerden çıktı?
Dosyam! Ona bu şekilde seslenmemeliyim minnoşun zoruna gidebilir.
Nasıl yani yoksa?
Güneş geçmiş başıma güneş! Fazla saçmalıyorum bugün..
Not yerine Bot yazmışım neyse çok mühim değil al işte Not: başlığıma gülesim geldi :))
Enise olsaydı şöyle derdi 'Gül napıyım!'
Ben de bozulurdum (uyuz hevesimi kaçırıyo hep zaten)
Tamam tamam sustum!
Tıp!
Konuşanın ağzına yılan girsin!
Öğk vazgeçtim girmesin konuşma işte kapat!

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket