8 Haziran 2009 Pazartesi

İşte cinayetti ayakkabıydı, sömürene sövücü günlük meseleler :P

-Bilmiyorum bu aralar aklımda gazete manşetlerini işgal edecek, 4389275. gününde hala çözülelemiş bir cinayet işlemek var. Ya alt komşumuzu ailecek katledicem ya da üst komşumuzu. Dua ediyorum artık defolup yazlıklarına gitsinler diye.

-Bugün ayakkabı almaya gittim ve hiçbirini beğenmedim ya ben de bir sorun var ya da dolaştığım üç devasa alışveriş merkezinde doğru düzgün ayakkabı yok. Arkadaşım da karar verdi sadece 35 numara ayakkabı satan bir mağza açacakmış garibimin miniminnacık ayakları var ama ayakkabı bulamıyor :) Ben beğenemem, millet beğenir ayağına olmaz :P

-Ayakkabı almaya gittim ama gözlük aldım geldim :D

-Hem kaçmayan, hemen yıpranmayan, hem topuğu aşınmayan çorap istiyorum. Üreteceksiniz ben anlamam! Bütün mal varlığımı çoraba mı yatırcam ben ha! Hem takıldımı sökülen dümdüz çorabın nesi 9 tl eder sömürgeciler!

-Benim babam para basmıyor buradan yetkililere sesleniyorum!

-Ben neden dikiş öğrendim? Evet artık bunu sorgulamam gerektiğini düşünüyorum. Hiçbişey satın alamıyorum. Bakıyorum iki çaputu birleştirmişler 90 tl'den kakalıyorlar millete. Ben onu yarım saatte dikerim neden alayım? 200 tl ceket belki bir haftamı alır ama daha iyisini bile yaparım neden ona o parayı vereyim? Neden neden? E böyle olunca alışveriş yapamıyorum. Ona değmez buna değmez her üstümdeki 'aaa sen mi diktin?' diye sorarlar. Ben dikmek zorunda mıyım, kolay mı bişey dikmek? Robot muyum ben? Benim de gidip parayı basıp alma hakkım yok mu? Var tabi olmaz mı... Ben soranlara niye kızıyorum ki ben piyasaya o fiyatları salanlara kızıyorum. Kızıyorum işte birilerine..

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket