17 Haziran 2009 Çarşamba

Ben de vampirim inanmazsan inanma!


Herkes okuyor benim neyim eksik ben de okuyorum. Alacakaranlık serisi bitmek üzere oy oy nefesimi tutarak okuyorum.
Yavaştan hayatım kaymak üzere. Neden böyle saçma sapan aşk hikayelerine bağlanıyorum acaba? Yoksa ben de vampir miyim?
Neden ama benim de ellerim de yaz kış ısınmaz hep soğuktur. Her elimi tutan 'ah canıııııım sen üşümüşsün gel hele ben bi ısıtayım ellerini' der. Hayır bikere ben vampirim ondan benim ellerim hiç ısınmaz. Üstelik bi bakarım öyle başın döner işte. Sarımtırak zaten gözlerim hele güneşte saprarı olurlar bi kızarım siyaha çalar. Hatta 4537589 yaşındayım gördüm geçirdim herkes gözümde zavallı! Güzelliğime kokuma millet hayrandır. Güneşe çıktım mı bir parıldarım kör olursun.
Hikayem de şöyle...
Sene 1850... Daha çiçeği burnunda taptaze bir genç kızdım. Annem evinin kadını babam oduncuydu. Fakirdik ama mutluydum. Beş tane de kardeşim vardı ilaveten. Bir günü babamla ormana gittiydik babam baltasını evde unuttuğunu hatırladı sen bekle ben alıp geleyim dedi. Ben de papatyanın tekini kopartmış seviyor sevmiyor diye yolarken kafama babamın önceki gün kestiği ama henüz devirmediği ağaç düştü. O sırada da Carlisle sağolsun oralarda avlanıyormuş beni görmüş. Bakmış ölmek üzereyim hemen ısırıvermiş. İşte o gün bu gündür ben vampirim.
diyorum kimse inanmıyo kanıtlamak için ısırmam mı lazım? Hem ben Belgrad ormanlarında avlanıyorum. Daha bir damla insan kanı içmiş değilim.
Şizofren değilim ben vampirim!

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket