3 Haziran 2009 Çarşamba

Panik!

Sevdiğin bir insanı kaybetme korkusu ne zaman şiddetini arttırır? Artık biliyorum.
Hayatımda gerçekten değer verdiğim insanlar az ve bugün birini kaybettiğimi sandım. Manevi annem gibi, herşeyim gibi, gibi bile değil...

Bugün annemi biri aradı yüksek sesle biri ağlıyordu. Yine kötü bişey vardı annem çok panik oldu. İlk başta erkek kardeşim sandım ama bahsettiğim kişinin onbeş yaşındaki kızıydı. Annesi hastaneden gelmiş uyumuş ve bir daha uyandıramamış. Uyandıramıyorum diye ağlıyordu telefonda. Annemin de en yakın arkadaşı ama demiştim annem çok soğuk kanlı bir insandır buna rağmen söz konusu en yakın arkadaşı olunca dışarıya kendini zor attı. Evi hemen on metre yandaki apatmanda. Arkasından ben fırladım hiç üstüme başıma bakmadan. Kötü durumlarda insan üstünde iç çamaşırı da olsa herhalde kendini sokakta bulur. Koşa koşa evine gittik. Öylece yatıyordu. Annem yüzünü tokatlamaya başladı ama tepki vermedi. Hemen nabzına baktı. Yaşıyor diye şükrettik. Hipertansiyon hastası ve ilacını alması lazımdı. Dolap çekmece karıştırırken çantasında olduğunu sayıkladı. Bir yanda kızı ağlıyor bir yandan da annem ambulans numarası bulmak için babama telefonla ulaşmaya çalışıyordu. Araba babamda olduğu için olduğumuz yerde çare arıyorduk. Yavaş yavaş kendine gelmeye başlayınca hemen yüzüne su çarptık, tansiyonunu ölçtük ve ilacını içirdik. Ne kadar hastaneye götürelim diye yalvardıysakta kabul etmedi. Yine kendimi en kötüsüne hazırlamıştım. Dahası blog, yazacak çok şey var ama yazılmıyor...

Bu arada dilimin tamamı yara oldu birden. Doğru düzgün konuşamıyorum 'r' harfini söyleyemiyorum yuvarlaya yuvarlaya konuşuyorum. Zaten kimse benim yuvarlak konuşma şeklimden bişey anlamazdı şimdi yeni bir dil keşfetmişte kendimi o şekilde ifade etmeye çalışıyormuş gibiyim. Annemle bugün aramızda geçen basit bir konuşma

-Aneeee Aneeeee!
-Ne var!
-Geeee ( Gel demeye çalışan zavallı insan)
-Ne isytiosun anlamadım
-Geeeeeeee!
-Gel de söyle hiçbişey anlamıyorum
-Ane geeeeeeeeeeee!
(anne gelir :D)
-Bak bu dümeleğ buğaya olmus mu? (bu düğmeler buraya olmuş mu?)
-Hıı olmuş şunu az daha kaydır
-I ııııh Oğayı okadağ kaydığma (orayı o kadar kaydırma)
-Ama çok açık oluyor arası
-Olmuo iii bööle
-İyi sen bilirsin
-Provayı ne zaman yapacaksın?
-Biimem yoğuldum sonğa yapağım (bilmem yoruldum sonra yaparım)
-İyi o zaman topla burayı.

Beni böyle bile anlıyor annem :)

Not: Herşey iyi olsun herkez iyi olsun...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket