6 Haziran 2009 Cumartesi

Boya badana işleri..


Blog çok mutluyum! Sonunda odamız şu garip turuncudan kurtulacak. Bugün boya aldık bütün evi boyuyoruz :) Çok seviyorum pasaklı pasaklı giyinip duvarları boyamayı:) Taşınırken boyattırdığımız için çok kızmıştım ben kendi ellerimle boyamayı daha çok seviyorum. Renk İstanbul beji.. Büyük ihtimalle pazartesi başlarız boyamaya. Son siparişlerimi de verip başlamak istiyorum.
Temizlikten hoşlanmıyorum ama boyaya el attık mı annem haydin bi de yaz geliyor heyheyhey temizliği yapalım dicek biliyorum. Bu sefer katlanıcam duvarların hatrına..




Bi de duvar yapıştırmaları var çok hoşuma gidiyor duvar kağıdı mı boya mı derken şu desenlerin hatrına boya dedim. Boya bittikten sonra yatak başına istiyorum . Sağdaki resme bakınca farkettim bu İstanbul beji aynı bu renk :)

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket