25 Haziran 2009 Perşembe

Tatil için olası durumlar


Eveeet birkaç gündür internetim yoktu ama ben buldum yine de. Dedim ki gireyim güzel güzel yazayım. Nedense hiçbi güzellikten bahsedesim yok!

Hala dikiş makinası alma planları yapıyorum böyle giderse de anca planda kalır. Kazandığım parayı daha cüzdana koymadan harcıyorum. Hatta borcum bile var ehehe:D Niye güldüysem onu da anlamadım :/ Mal insan formundayım bu ara. Her türlü abukluğu yapmaya müsait bir yapı oluştu bende. Belki sıcaklardan...

Bu sene tatile gider miyim acaba? Hımmm :/ hımmmm hımmmm....

Bizimkilerin tatil planına bakacak olursak yaz boyu ancak musluktan su sıçratırız birbirimize... Yarı olimpik salon halımızda yüzer gibi yaparız. Balkonda da kıç kıça güneşleniriz kız kardeşimle. Belki yıllardır bulamadığım aşkı bu yaz bulurum. Tam karşıda inşaat var türkü çığıranlardan birinin sesi de güzel bi albüm çıkarttı mı kendisine koluma yakışabilir belki.

Ama tatile gitmesekte babaannemle dedemi ziyarete kesin gideriz. Beni görünce evlenemedim diye onbeş yaşımdan beri yaptığı gibi kahrolur ve babama kızar. Orada kızlar onüçünde bile evlenir haliyle ben evde kaldım tüh tüh xD

Olmadı piknik falan yaparız her hafta. Piknik kavramı benim için ayrı bir başlık altında ele alınabilir. Toplu piknik alanları vardır mesela pazar günleri özellikle sepetini, semaverini kapan oralara koşar. Böyle alanlarda piknikzede olmak kaçınılmazdır. Top oynuyorsan attığın top döt kadar mekanda bir başkasının sofrasına düşebilir ya da bir başkası o topu senin kafana atabilir. Yapacak fazla birşey yoktur çünkü mekan orasıyla sınırlıdır ve piknikte de top oynayamayacaksan ne anladım ben.

Bi gün böyle bi piknik yerine pazar günü gitme gafletinde bulunduk ve unutamam hayatımın en rezil pikniği oldu. İki adımda bir sofrasını kuran piknik yapıyor. Hatta babamlar top oynadı da kafasına geldiği için bizimkilerden biri bayılmıştı. Sonra dedik ki yok böyle yapmayalım bi daha madem piknik yapacaz adam gibi sessiz sakin geniş biryer bulalım. Bu fikrin hatrına başka bir piknik alanı keşfettik. Gerçi piknik alanı değildim kocamaaaaaan bomboş bir düzlük sadece iki tane ağaç var ve kavurucu sıcaktan yeşil rengi sadece o iki ağaçta görebiliyoruz. Çayır çimen olması gereken yerler sararmış ot yuvası. Ney o? Piknik yapıyoruz. Hayır işkence çekiyoruz. Çekirgelerle ziyafet bambaşkaydı. Dönerken de araba çıkmadı ordan çekici çağırdık adamlar yerimizi bulana kadar akşam oldu hava karardı ve işte piknikten nefret etmeme sebep olan bu tür maceralardan bi dolu yaşadık ısrar ve inatla. Kimse bana piknik demesin koca yaz tatilini evimde dikiş yaparak geçirmeyi tercih ediyorum ben.

Neyse blogcuğum artık göreceğiz bakalım bu yaz tatilinde yanarak mı bronzlaşacam sinirden mi..
Not: Yukarıdaki fotoğraf benim hayal baloncuğum gözüm gönlüm açılsın diye koydum.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket