31 Temmuz 2009 Cuma

Bilgisayara bilmem kaçıncı pöykürüşüm

Bu beşinci, bu onuncu yazmıcam çünkü tepem atıyor.
Öyle sefil bir bilgisyar kullanıcısıyım ki böyle gösterişli iki bilgisyarın hakkından gelemediğim için kendimden utanıyorum.
Ama az kaldı.... Sonunda taşınabilir harddiskimi satın aldım kapıma gelsin diye bekliyorum.

Nasıl mı?

Önce Teknosa denen yere gittim. Kazıklanmamak için kendime izci sözü verdim. Evet pazarlık yapamazdım ama en azından pahalı olanı almayacaktım.

Adama sordum.

-Taşınabilir harddisk istiyorum. Harici harddisk anla işte ondan.

-Tabi hemen bakalım.

Zaten anca bakarım daha uzaktan fiyatlar dilimi ısırmama sebep oldu. Ama ama param yok diye bütün hatıralarımı da bu ca
navar bilgisayara bırakacak değildim.
-Şimdi bakın! Ben en ucuzunu istiyorum bu bana acil lazım hani öyle çok özellikli falan olması gerekmiyor.

-Hanfendi bakın kampanyada...

-Yok kampanyadan yararlanmak istemiyorum hani 100gb bile işimi görür ucuz olsun.

-Hanfendi 100 gb bir harddiske o parayı vereceğinize alın 350 gb ya da 500 gb arada oynayan fiyat farkı çok değil.
-Hı öyle mi? O zaman ben bi internetten bakayım sonra karar vericem.:P

En ucuzu 1
50 tl idi. Pışıııık kazıklayamazsınız beni ben ona o parayı verir miyim? Vermedim tabi neden vereyim internetten daha ucuzunu bulurum.
Eve geldim açtım gitti gidiyor'u... Bir de Hepsiburada'ya baktım. Ne yazık ki internette de fiyatlar sandığım kadar uygun değildi. 130 tl'yi paşa paşa verdik. Şimdi bu tenekeden hatıralarımı söke söke alma zamanı! Sonunda içindekileri ne yaparım diye yakınmadan bilgisayarımı tamirci amcaya götürebilcem. Artık hurdaya mı çıkar müzeye mi kaldırılır yoksa dünya virüslerle yıllarca yaşayabilme rekorunu mu kırar bilemiyorum.

Bilgisyar! Çok yakında içindeki bütün pislik ve kötülükleri çıkartıcam. Az kaldı bebeğim dayan!

Bak sana aldığım cici mi cici harici hdd!
O
na da pislik bulaştır bak o zaman elektronik eşya çöplüğünün en yıkık bölümüne rezervasyon yaptırmıyor muyum!

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket