10 Temmuz 2009 Cuma

Kurtlarımı döktüm de geldim.

Vışşş blog, bugün nasıl bir gündü? Bu hafta nasıl bir haftaydı? Bu ay nasıl bir aydı? Bu yıl nasıl bir yıldı?
Tamam abartmıyorum.Ama ama blog süper bir gece geçirdim :) Kurt böcek ne kadar haşerat varsa döktüm anasını satayım. Sabah arkadaşımın nişanı vardı. Biricik birtenecik arakadaşım evleniyor, bir diğeri nişana çocukla gelmiş, ötekisi hamile. Kendimi besbekar hissettim canım. Millet evlendi çocuk bile yaptı çok geç kalmışım çoook. Neyse mühim değil ben daha kariyer yapıcam dur hele.
Akşam da bir başka kına gecesi vardı bizim burda süper bir salon açılmış millet çastık çastık düğün dernek yapabilsin diye bunlar da kınayı orda yaptılar. Mekan süper ben bayıldım herşeyi var. Saat 12:30'du ben anca geldim. 8:00'den beri hiç oturmadım tepiniyorum. Artık üstümdekinin sıksan suyu çıkardı ve zaten gelince bi sıktım cidden su çıkarmayı başarabildim.
Bir oynamışım aman allahım ben zaten oynarsam tam seyirlik. Öyle normal oynayamam figürlerim bana hastır. Nasıl tarif etsem ki.. Hımm sanırsam Yıldız Tilbe ve Beyonce karışımının içine Michael Jackson kaçmış gibi. Süper oldu aynen böyleyim.
Hiç unutamam, bir gün hiç tanıdamıdığım birinin kına gecesine gitmiştim ortada millet uyuşuk uyuşuk sallanıyo zaten kuzene dediydim o kadar boşver gitmeyelim napıcam ben o kadar insanın içinde sıkılım ederim cart curt derken kına gecesinin yıldızı olup çıkmıştım. Ama nasıl kendimi kaybetmişim hatırlamıyorum gerzeğin biri beni kameraya çekmiş hiç haberim de yok.Gece bitti millet benim dansımı konuşuyor. Sonracıma bikaç ay sonra biri bana beni izlediğini ve çok güldüğünü söyledi. Benim kan beynime sıçradı nasıl olur ? Nasıl benden habersiz beni videoya çekerler? Meğer sadece kızcağız değil plazmada orda bulunan herkes izlemiş. Nasıl sinirlendim nasıl tepem attı tamam ben ortamda dans ederim de bana sormadan çekmek neyin nesi? Sonracıma bu bana ders oldu artık ortalıkta kamerası vs. olan kimse oldumu üstüne saldırmayı kendime borç bildim. Benim hayatım elimde kamerayla geçer ama bugüne kadar kimseyi en salak haliyle deşifre etmedim bu çirkin bişey. Neyse nerden nereye geldim sonuca varacak olursak görüntülenmeden kurt dökmenin keyfine vardım. O kadar yorgunum ki bi de yarın müşterim provaya gelecek ben ise yapmam gereken birsürü şeyi yarına erteledim. Erken kalkıp hangi birini yaparım bilmiyorum...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket