5 Temmuz 2009 Pazar

Mazeretler, kuzenler, bebekler...

Diyorum lan bir haftadır blogumu açmadım kesin örümcekler ağ yapmıştır. Yanılmışım, hepi topu üç günmüş açmadığım süre zarfı.

Açamadım evet ama mazaretlerim var.
Mazaret1:
Bir abiye siparişi vardı onu cumartesi günüsüne hazır hale getirmem lazımdı bitince muhteşem olacak bloga da koyarım. Ay övünmek gibi olsun evet valla aştım kendimi Nişantaşı kızlarına bile abiye dikebiliyorsam birinin artık beni keşfetmesi lazım :P

Mazaret2:
Aylardır göremediğim kuzenim iki gündür bizde kalıyordu şu son iki günüm süperdi ama çok uykusuzum. Bir haftadır sabahlıyorum. Düşün blog hem siparişlerimi yetiştirmeye uğraşıyorum hem iki kuzen bir kız kardeş ve bir arkadaş evde yatılı kalırken müşteri ağırlıyorum. Bir şekilde gücüm tükenmiyor hepisine de yetiştim valla. Hatta sabah onlara müthiş bir kahvaltı hazırladım arka balkonda püfür püfür yedik. Akşam sülalecenek dayımların cafe'ye gittik :) Toplam kafa sayısı otuz.. :)) Mekan kapatma konusunda sülalecenek bir numarayız :P Eskiden bu kafa sayısıyla bir pikniğe giderdik beş araba falan çok matrak olurdu :) Neyse mazeret beyanından anılarıma geçtim.
Mazeret3:
Kuzenler bizde kaldıkları zaman mutlaka bilgisayar onların olur. Ben tokanamam bile..:P

Kuzen S tam çatlak, kendi gibi, fazlasıyla doğal, adamı öldürene kadar güldürebilir. Bazen bizde bir iki hafta kalır müthiş yorulurum. Onunla yaşayabilmek için acayip bir enerjin olması lazım. Evden bir gider ortalık sessizleşir. Kız kardeşle bakışırız böyle uzay boşluğunda gibi hissederiz kendimizi.
Bahsetmiştim daha once bir de kuzen M var süper saçmalar ve onun bu yanını seviyorum. Sarışın afetim benim oy oyh pek tatlı hatundur. Gider hep en olmaması gereken adama platonik aşık olur işte onun o hali tam pataklamalıktır.
Kuzen M'nin iki tane abisi var onların yeri apayrı. Eskiden çok kavga ederdik ama yaş ilerledikçe birbirimize insan gibi davranmayı öğrenebildik :P
Birsürü kuzenim olduğu için tek tek kuzen F, kuzen Ç, kuzen Q falan yazamıcam hepsi on numara kuzenlerimin.
Kuzen D de hamile ve her an doğum yapabilir. Heyeceanla bekliyorum bebeki. Bir odası var her bişeysi pembe. Donuna kadar süslü bir bebek geliyor :) Birazdan kapı süsüne bakmaya gidicem. Çantayı hazırladı bekliyo garibim akıbeti belli değil. Diğer kuzen de doğum yapmıştı onun bebeği beş aylık oy oy... Ay garip bir bebek sevgisi başladı bende noluyo falan diyorum. Bebek görünce bir deliriyorum bir tipim değişiyor kendimi tanıyamaz oldum. Ben böyle bebek görünce kayışı koparmazdım neler oluyor bana :P Kucağıma alıyorum teyzem yengem falan hep bir ağızdan ' ayyy çok yakıştı kucağına kıııız' falan diyorlar o anda biri beni esnetip marsa fırlatsın istiyorum. Arkadaşlarımda aynı bebek sevgisinin kendilerinde de meydana geldiğini söyleyince ben bunu yirmi yaş sendromu olarak adlandırdım. Ne evliliği, ne bebeği daha yaşım ne benim? Tabiki güzel şey de yok boşver şimdilik görünce car car bağırıp garip sesler çıkararak sevdiğim bebeklerin sayısı gün geçtikçe artıyor. Onar büyüsün ben de evlenip bitane yaparım belki :P

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket