1 Temmuz 2009 Çarşamba

Ben delirmediysem, merak etmeyin insanoğlu hiçbiriniz delirmezsiniz!


Teknolojinin bana garezi var anladım ben. Aslında daha önce anlamalıydım niye bukadar geçkaldım ki?
Benim elimin deydiği herşey bozuluyor. Daha yeni fomat attım ben bu bilgisayara şimdi oturum açamıyorum. Zıkkımın kökü güvenli mod da bile açılmıyor :.( Enteresan olan format attığımda yeni bir bölüm açılmıştı şimdi eski virüslü, kasılan ve hiçbirşeyi çalıştırmayan bölümden giriyorum şükür internetim çalışıyor. Bana yeni bilgisayar lazım dün gece duvarları yumruklarken karar vermiş bulundum. Zaten asabiyim bu aralar herşey bana ters gidiyor. Annem hep der ki 'Sen aksisin, işlerin de aksi' Imm evet bu lafa gururum kesinlikle tok ama çaresiz çatlayana kadar yutuyorum. Dikiş makinam da bozulup duruyo, telefonum da bozuk, uçlu kalmelerim bile bozuk. Bu evde bozulmayan ne var?
Tamam cevabını biliyorum tabiki de babamın benden köşe bucak kaçırdığı hatta kablolarını sırf ben açamayım diye pijamalarının arasına sakladığı laptopları hala bozulmadı.
Şimdi taşınabilir harddisk diye kuduruyorum ama onu almaya da korkuyorum ya bozulursa diye. Atıcam bütün mekanik aletleri camdan aşağı o olacak. O olsa ne olacak? Ben teknoloji olmadan yaşayamam ühüüüüü :.(
Bilgisayarım, canım benim bak kızmıyorum sana artık kasana tekme atmıcam çalışmadın diye hadi güzelim aç şu oturumu. Bundan sonra telefon kardeşine de iyi davranıcam öyle çöp muamelesi yapmıcam onu sevicem kılıfına koyucam her gün şarja bile takıcam. Dikiş makinamın sinirlenip sinirlenip pedalını kırmıcam. O kazma pedalına nazikçe basıp yürütücem yaa hadi açııııllll. :.(
Ya niye ya niyeee? Bu şeyler niye güzellikle çalışmıyo illa tekmeyi savurmam mı lazım :(((

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket