21 Temmuz 2009 Salı

Hoşgeldin Bebek!


Uzun süredir yazamıyorum bu aralar bir güne o kadar çok şey sığdırmak zorunda kalıyorum ki artık yapıcaklar listemi tuvalette sıralıyorum.

Neyse güzellikler yaşadığım için şikayetçi değilim :)

Bir haftadır kuzenler bizdeydi. Evde beş kız olunca ne kadar şamata olsa da insan yoruluyor. Her gece sabaha kadar oturup konuşuyorduk haliyle birkaçgündür toplasan oniki saat belki uyumamışımdır. Herkes evine gidince benim karnı burnunda kuzenim bugün doğum yaptı.

Allahııımmm! Bebek geldiiii! Ben deliriyorum tabi burda gidip gidip 'tipsiiiiiiiiiiizzz!' diyebileceğim bir varlık var artık. Doğumdan sonra her anı kameraya çektim. Kuzen sezeryan doğumu seçtiği için ayılma evresinde herkes salya sümüktü. Ağlaşa ağlaşa bir gün geçirdik.

Ne kadar acı çeksen de ne hoş, dünyaya senden bir parça getiriyorsun. Neyse ki zor saatleri atlattık. Bizim sülale geniş olduğu için orda göze batan bir kalabalık oluşturduk ama güzeldi. Millet görsün ilgi alaka nasıl oluyormuş :P Eve geldiğimden beri fotoğraflarına bakıyorum nasıl masum miniminnacık. Tabi aylardır korkunç doğum hikayeleri dinlemekten de kurtuldum. İnsanları normal doğumdan soğutuyorlar. Öyle ki bizim ülkemizde sırf korktuğu için sezeryanı seçme oranı %40 imiş. Bizim milletimiz korkak. Gerçekten korkak. Halbuki sezeryan ne sıkıntılı birşey. Çocuğunu kucağına alıp emziremiyorsun bile. Yüzünü bile herkesten sonra görüyorsun çünkü o sırada ayılmakla meşgul oluyorsun. Epidural diye birşey pörtlemiş onun da sakatlama riskinden çok kişiye veya iğnesini yapana göre tutmama olayı varmış. Valla bilmiyorum normal adı üstüne normal olan doğumdur ben onu bilirim.

Korkmayın anam çatır çatır doğurursunuz! Onun ağrısını yaşa ki çocğunun kıymetini bil :P Böyle konuşuyorum ama eminim benim başıma gelse öyle bir tırsarım ki napıcam hiç belli olmaz. Canım tatlıdır evet ama açıkcası sezeryanda da uçarak doğum yapmıyorsun.

Neyse konum kuzenimin bebeğiydi nerelere geldim. Velhasıl bebeğimiz bize göre dünyanın en tatlı bebeği. Süslü püslü kızımızı çok sevdim ^^!

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket