27 Temmuz 2009 Pazartesi

Geldim!

Blog geldim!
Geldim ve mutluyum ^^!
Aslında geleli bir gün oldu ama ben öyle çalışkan bir hatunum ki sipariş yetiştirmek için daha gelir gelmez işimin başına oturdum. Doğrusunu söylemek gerekir evet acınacak haldeydim.
Gidiş yolculuğundan başlayalım...
Babam arabayı herzamanki gibi benim zıpırın( kaplumbağam) hızında kullandı. Gerçi zıpır daha canavar bence o küçücük haliyle babamı geçerdi. Haliyle biz üç saatlik yolu beş saatte gittik. Gerçi alışkınız burdan Amasya'ya kış günü onbeş saatte vardığımızı bilirim. Neden uçak denen aletten hiç faydalanmıyoruz onu da anlayamadım. Annem korkuyor babam da araba yolculuğunu bir başka buluyor diye her defasında yollarda sürünüyoruz. Tabi arkada üç kişi kıç kıça debelenerek giden onlar değil.
Neyse... Yolda enteresan muhabbetler döndü... Bizim ufaklğın bi amcadan bahsederken 'iki üç tane dişi kalmış çok güzel gülen amca' demesini hala unutamadım xD
Gidene kadar o kadar çok tıkındık ki zaten giderken de yemiştim hayatımın gece gece yeme rekorunu kırdım. Zaten heryer orman insanın iştahı yedikçe açılıyor tam iki kilo almışım dört günde.
Benim çevreci kardeşimin doğal mekanı ormanlar. Eğer onu kaybeder ve bulmak istersem ya bir kediye laktozsuz süt veriyodur ya da bir köpeğin kolları onun omzunda dans ediyorlardır. Bi kirpi bile seviyor olabilir. Küçük kardeşim de orda bir eğlence merkezi keşfetti akşama kadar bilardo oynadı. İki üç kere ben de gittim ama anlamış bulundum bilardo beni aşar. Zaten en son on yaşındaydım bilardo oynadığımı zannettiğimde. Bu biraz ilk gibi oldu. O kadar çok pike çektim ki artık bir iki kişi karşıya geçip göbeklerini kaşıya kaşıya bana gülmeye başladı. O sopayı tutmayı beceriyorum ama vuramıyorum. Ah o beyaz top dile gelse neler söylerdi :)) Sonraki gün babamla oynadım o zaman acemi şansımdan mıdır nedir arka arkaya topları deliğe yolladım:).
İki gün iki ayrı alabalık tesisi keşfettik ama haytımda gördüğüm en güzel mekanlardandı. Ağaç evlerde oturup ormanın içinde balık yemek süper. Rafting yapmak istedim ama orda rafting de yapılabildiğini ne yazık ki son gün öğrendim. Ne kadar yırttıysam da kendimi geç oldu diye gidemedik. Yine de güzeldi.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket