5 Mayıs 2009 Salı

Tebrikler! Fasulye kişisinin blogunu buldun hadi karıştır hazine var!


Blog açarken Pilli Cadımdan ve bir iki yakın arkadaşımdan başka kimse bunu bilsin istemedim ama millette öyle bi merak varki ne hikmetse bi şekilde araştırıp buldu. Zaten güvenemediğim için yazmadım Fasulye olunca böyle oluyo.
Beni yakından tanıyan herkimsen hiç farketmez bloğumda arayıpta bulabileceğin hiçbişey yok. Sümsük bi blog işte. Kurcala istediğin bölümünü bi ip ucu bulursan da haber ver! Burası özelim ve biri okusun kurcalasın yorum yazıp alkışlasın diye açmadım! Neyim gizli saklı oldu şlimdiye kadar? Hayatımda neyi gizlemeye çalıştıysam ajan gibi etrafımdakiler hemen karıştırıp kurcalayıp maden bulmuş gibi üstüme saldırdı. Ben senin sırlarını açık ettim mi şimdiye kadar? Kimsen fark etmez yaptım mı böyle bişey? İlk bulduğunda tepkin neydi?
'aaaa oleeyyy fasulye'nin bloguna ulaştım işte... Kimbilir neler yazmıştır bu salak hemen okuyup kimi tanıyosam anlatmalıyım. Yok yok bu da yetmez adresi veriyim de canlı yayın olsun herkes okusun.'
Herhalde böyle bi tepkin oldu ha! Ama okuyunca üzülmüşündür ayda bir yazıyorum onda da kalkıp havadan sudan bahsediyorum tüüüüh bak malzeme çıkmadı sana burdan. En iyisi ben günlüğümü geçiriyim buraya senin gibi merak edenler girer girer okur. Orda çok bahsettim senin gibilerden. Dedim ki bu insanların işi gücü yok anca birbirlerinin hayatlarını didikleyip ayağını kaydırmak merakındalar. Benim aklım fesatlığa çalışmıyo affet! Ne kadar uğraştıysam olmadı millet saf falan dedi ama napıyım ben buyum. Memnun değilsen uzak dur canıma minnet! Yeteri kadar abuk insanla uğraşıyorum.
Hadi canım geçmiş ola burda arayıpta bulabileceğin ne bi dedikodu ne bi sır ne ilgini çekicek bi yanlışım yok!

Not: Bahsettiğim kişicik kendini bilir diğerleri üstüne alınmasın.... Belki bilmezlikten gelir umrumda değil böyle düşünüyorum!

6 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

canimin ici bi mail atta haber ver neymis isin asli.
meraktan catladim.
seni seviyorum takma kimseyi kafana bir tek toka tak sacina:D ahahah igrencim biliyorum.

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

mailin attım ;)

nuray dedi ki...

sevgili fasul-ye;
tepkin çok ağır olmuş. çok üzüldüm. Amacım, ne senin özelini karıştırmak, ne de bişey yakalayıp başkalarına anlatmak.
Sadece bütüüüüüüün sanal alemle paylaştığın şeyleri okumak..
Evet siteleri kurcalamayı seviyorum. Ama sandığın gibi kötü bi niyetim yoktu.

Keşke girişe "Okumayın" yazsaydın. Hayatta başarılar....

(Nuray K.)

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

ben bunu senin için yazmadım tepkimi verdiğim insan kendisini biliyor sakın kendi üzerine alınma ben seni tanımıyorum ki nuray demişsin ama kurstakilerin adını bile bilmiyorum bikaç kişininkini ezberledim diğerlerini unutuyorum eğer kurstan biriysen yazarsan sevinirim çünkü kesinlikle sana yazmadım. Okumayın yazmam çünkü açık bi blog giren okuyabilir ben sadece hussen bunu karıştırıp bulan birine yazdım bunu

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

Tekrar yazma ihtiyacı duydum aşağıdaki yazımdan dolayı direk sana yazmışım gibi algılanmış anca anlamış bulundum aslında üst üste gelince böyle bi yanlış anlaşılma olmuş bunu yazdığım insan beni çok iyi tanıyo ve o sen değilsin ;)

Pilli-Cadi dedi ki...

canimcim sana bi mail attim bi baksan!

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket