6 Mayıs 2009 Çarşamba

Bir başka istek listesi...

Blog ben çok şey istiyorum ve önünü alamıyorum :( Böyle aç gibi gördüğüm herşeye 10 yaşındayken yaptığım gibi saldırıyorum :p Bak bak şundan da istiyorum ondan da istiyorum diye diye toparlayıp yaptığım istek listem:

1. Bikere bu üçünü de istiyorum.. Topuklu ayakkabı giymeyi beceremediğim halde istiyorum. 2. Bunlarıda istiyorum :) Aslında var iki tane wayfarer model gözlüğüm ama ben bu leopar desenlisine taktım onu da istiyorum, yuvarlak olanı ötekinden daha çok istiyorum :)) 3. Garip bi saat zevkim var bi tek saatte enteresan olsun, farklı olsun arayışım yok :) 4. Çantayı çok seviyorum onsuz olmaz.. Çantam olmadan sokağa adım atamam.. Spor yaparken çantamı evde bıraktığımda çocuğumu bırakmış gibi hissediyorum :.( Çantalarıma kardeş olarak şunları seçtim...5. Kıyafet olarak bütün dosyayı taşımam lazım aslında ama ben aralarından güç bela en çok hoşuma giden 4 tanesini ayırdım...
6. Ne eksik diyodum buldum :) İşte blog bozuntusu bunların hepsini bana kim alacak? hı?

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket