6 Mayıs 2009 Çarşamba


Blog dikiş makinem günlerdir beni çıldırtıyo :(


Yeni bişey almak istiyorum ama çok şey istiyorum :P

mesela şöyle bi makinem olsa fena mı olurdu yani :)

Tamam kabul çok uçtum bu bana çok fazla...

Ama ama blog şunun güzelliğine bak yerim onu ben tokanmatik ekranı bilene var.. Her bi şeyi diker bu bendeki gibi teklemez pedalına basınca inat etmez :P


Tabi haddimi biliyorum bunu sadece hayal edicem şimdilik..

Belki diyorum şu soldakini alırım en azından alabileceğim şeylere sulanıyım:)

6 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

eheh hatirliyorum gecen yaz bir topuklun vardi yürüyemiyordun:)
ben de aldim bu sene bitane gelince bitane daha alcam zevkli oluyomus seke seke yürümek:D:D

elbiselerden de su ücüncüsünün kollari yaka kismi filan cok tatli

bi de su yüzük olayina gelince bana tamtur pirlanta alicak birilerini ariyorum:D
cünkü cok güzel onlar. ben böyle cevresi kücük tasli yüzüklerden cok hoslaniyorum.
banane valla istiyorum o yüzden bana yakin gelen üstteki ücüncü yüzük oldu.

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

dikiş makinsı istediğim bölüme yorum yapmışın başlık atmadım ona ondan karışmış :D neyse bişey olmaz..
ben de tek taşımı kendim alacak halde değilim bulucam birini o alsın bana hepsini :P Topukluya gelince hala üzerinde yürümeyi öğrenemedim herkes alışırsın dedi ama olmuyo alışamadım :) sen bana diyodun ne bu halin diye sen de mi giymeye başladın? :DD Buraya gelince lüften giy bi topuklu görmek istiyorum :))

Pilli-Cadi dedi ki...

oha nasil becerdim ben o isi ya:D:D
tamam giyicem tatlim ama ben üst üste iki kere giyemiyorum be:D
ayak bas parmagimin ordaki kemigin icine ediliyo. ilacla iyilestirip sonra tekrar giyiyorum puhahhaa:D:D

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

:D:D yeni geldim spordan şu halimi görsen güldürmeyi başardın helal olsun :)) demek iyileşmeden ikinci kere giyemiyosun :) senin ayak başparmanın ordaki kemiğin ağrıyomuş benim ayağımın tam o iç kısmı var ya ahanda orası ağrıyo hangi ilacı sürüyon kı bana da ver ondan :P bi topuklu giyiyoruz olaya bak be :D

Pilli-Cadi dedi ki...

ahaha yerim seni minnosum.
canimin ici benim eklem yerim agridigi icin bana böyle suda eritilip icilen cok cici (ben bayiliyorum hatta eritip eritip icesim geliyo:D) bir ilac vermisti doktor. bitti sonra gidip tekrar yazdirdim her topukludan sonra bir tablet puhahahah:D:D
senin ici agridigina göre farkli olabilir. gelince veririm denersin bakalim geciriyor mu:)

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

iyiy olur bende de eklem yerlerimde ağrı oluyo.. özellikle soprdan sonra çok oluyo bi denemek lazım :)

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket