30 Mayıs 2009 Cumartesi

Kardeş kokusu xD


Anladım benden bi cacık olmaz! 14 yaşında bir erkek çocuğusuna bile eziyet edemiyorum. Yufka ve pampuk yüreyciğim el vermiyor. Erkek kardeşimden bahsediyorum. Bugün saat 1:30 gibi eve geldi. Sekerek yürüyor neden? çünkü top oynarken ayağını çarpmış. Neyse alışıldık bir durum ertesi gün de başka bir tarafını yamultur. Herneyse... Gitti odasına yeni aldığı parfümüyle bir güzel banyo yaptı. O sıktığı parfümü de arkadaşı hediye etmiş. Nasıl bi arkadaştır o insan böyle bişeyi arkadaşına nasıl layık görür! Benim saftirik kardeşim de çok güzel kokuyorum sanıyo her gün banyo yapıyo parfümüyle... Bugün bi de dışarıda terlemiş o mis ter kokusunun üstüne o rezalet parfümü sıkmış... Allahım! Baygınlıklar geçiriyorum evde.. Tam balkona girdiydi anında onu oraya kitledim. Eğer banyo yapmazsan çıkarmam seni ordan dedim ama banyo yapmamak uğruna orada kitli kalmayı tercih etti. Gidiyorum geliyorum belki pes etmiştir diyorum ama yok inadı inat akşama kadar da burda tutsan banyo falan yapmam diyor. Gel de bu çocuğu kaşık kadar leğenin içinde boğma. Saat kaç oldu hala ikna edemedim. Elinde gazete ayaklarını uzatmış manzara seyrediyo, hiç umrunda değil ben kendimi yırtıyorum. Evde de başka kimse yok şeytan diyo unut onu balkonda çık evden ama elim mahkum mecbur açıcam kapıyı dışarı çıkmam lazım. Ama başka çözüm yolu buldum kendimce yarın derhal gibip adam gibi bi parfüm alayım da onu sıkıp durmasın. Iyh! Hangi insan evladı üretmiş onu parfüm diye, ne koymuşlar içine çok merak ediyorum. Herhalde taze tezeğin o büyüleyici kokusuyla nefis osuruk çiçeğinin akıllara durgunluk veren kokusunun karışımından elde edilmiş.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket