8 Ağustos 2009 Cumartesi

Yoğun günler...

Naber blog!
Biliyorum tiiii ne zamandır yazamıyorum.
Benim derhal kendime adam akıllı bir program yapmam lazım. Artık bütünleme için ne ara zaman ayırıp çalışabilcem bilmiyorum. Bugün arkadaşım geldi. İki gün sonra Arabistan'a dönecekleri için son bir defa görüşmek istedim. Artık bir sonraki görüşmemiz seneye...
Bu ara sipariş almıyorum. Artık kendime vakit ayırmak istiyorum. Tatilden geldiğim günden beri bir gün dahi boş değildim. İnsanın bir günü bile boş olmaz mı? Pazar dahil hergün muhakkak bir işim çıktı. O kadar yorgunum ki yarın da evde değilim. Bu akşam zor açtım bilgisayarı. Yakında tuvalete gitmeye vakit bulamazsam şaşırmam. Neyse harddiskim de geldi çok mutluyum.
Şimdi format atıcam bilgisayara sonra yazarım.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket