23 Ağustos 2009 Pazar

Çocuk?

Çocuklar garip varlıklar.
Evet öyleler.

Küçükken babamın kız kardeşimle beni bir işi çıktığı için gezmeyi yarıda bölüp arabada bıraktığını hatırlıyorum. Önümüzde devasa bir kapı onun üzerinde devasa bir iskelet resmi.
Kız kardeşim içeride cinayet işlendiğini, adam doğrandığını, insanların derilerinin yüzülüp kurutulmaya bırakıldığını zannetti.
Bir de yeni nesil, şimdikiler, yeni kuşak denen velet topluluğuna bakıyorum. Onlara çocuk demek için birkaç defa düşünmek zorunda kalıyorum.
Çocuk dediğinin aptal olması lazım, hiçbirşey anlamaması lazım, sen büyüksün diye sana hayran hayran bakması lazım.
Artık çocuk denen varlık senin karşına geçip sana aptal muamelesi yapabiliyor, kendini beğenebiliyor, herşeyden de anlıyor. Nasıl bir nesil yetişiyor derin endişelerim var.
Tatilde bir ufaklık dikkatimi çekti. Hoş bebek yapmak moda malum ortalık çoluk çocuk dolu. İşte onlardan birini büyük bir ilgiyle seyre daldım. Üç yaşındaki çocuk içine teyzem kaçmış gibi davranıyor.
Tipine hayran kaldım zaten kocaman pembe gözlükleri takmış, bikinisini giymiş, kafasında şapka güneşleniyor. Teyzesi ısrarla onu denize girmesi için çağırıyor ama o kendinden emin 'sen gir ben biraz daha güneşlenip gelirim' diyor. Sonra orada kulaklıkları takmış oynayan kızların yanında iki kıvırıyor. Kızlardan biri 'Şekerim çok eğleniyoruz di mi?? Bak uslu durursan şirinleri bile görebilirsin'diyor ama ufaklık kendinden gayet emin ' hahayt çok komik hiçte görmem' diyor. Lan bana onun yaşındayken senin öz baban şirin baba deseler inanırdım. Küçücük velet sallamıyor bile.
İşte blog şeysi ben bu ufaklıkları hala çözemedim.

2 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

yaaa tatlim sorma:D:D
ben de su bilardo oynarken ki cocugu yazacaktim ki sen de bu konuda birseyler yazmissin:D

kim bilir bizim cocuklar nemenem bir sey olacaklar

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

:D ayy bilardo oynarken ot gibi bitenleri yazmayı nasıl unutmuşum?
Zaten onları ayrı bir başlık altında toplayabilirsin öyle garip yaratıklardı :)))

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket