9 Ağustos 2009 Pazar

Bücür güzellik

Bundan tam bir yıl önce elinde kedisiyle küçük bir kız geldi evimize.
Annesi de kendisi de bağlandaklıkları kedilerinden kopamadılar.
Minnoş o gün geldi.
Eski ailesi yurt dışına taşındıkları için kedilerini vermek zorunda kaldılar. O ara kedi sahibi olmak isterken karşımıza böyle bir teklif çıktı biz de kabul ettik. Kedinin sahibi ufak tefek aşırı derecede sevimli bir kızdı. Mavi gözlü, sarışın minicik bir burnu vardı. Benim erkek kardeşimle yaşıt. Bu sene tatilde buraya geldiler ve Minnoş'u görmek istediler. Biz de seve seve kabul ettik. Ben karşımda bir ufaklık beklerken 14 yaşında bir genç kızdı gördüğüm
. Hani bıraktığımda ufacıktı bu dedim içimden.Boyu boyumu geçmiş 1.70 vardır garanti.
Öylece kaldım kızı görünce.Bildiğin taş gibi hatun işte.

Ömrümde bebek suratlı çok insan gördüm ama bunun gibisini görmedim. Porselen bebek gibi öyle güzel ki yüzü bir an için kendi ondört yaşımdaki halimi düşündüm ve kafamda beliren görüntü sümüklü veledin tekiydi. Hemen def ettim hayal baloncuğumu çünkü seyrine daldığım güzelliğin beni komplekse sokmasıyla meşguldüm.
O nasıl bir göz, nasıl bir kaş, nasıl bir burun ve nasıl bir dudak? Bir insanın yüzü ancak bu kadar orantılı olur. Bir de büyü
düğünde bana benzemek istiyormuş. Bir insan öyle bir surete sahip olupta nasıl bana benzemek ister aklım almadı doğrusu. Karar verdim erkek kardeşime almayı planlıyorum kendilerini. Hani ciddi ciddi karar verdim buna.
Bugün arkadaşım B. geldi kızın
fotoğraflarını çekmiştim böyle bir güzelliği sadece hafızama hapsetmeyeyim diye. Kızı görünce direk abisine düşündü. Tabi attı benim tepem başladık tartışmaya. Kıza soran falan yok ben kardeşime o abisine düşünyor :). Kaçırabiliriz hiç problem değil :p Kaç yıllık arkadaşımla ondört yaşındaki bir kız için birbirimize girdik gören gülerdi halimize :)) Tabi işin espirisi ama ben onu kardeşime almak konusunda hala gayet ciddiyim :) Olmaz yani gözüm kaldı :p Az çenesi düşük ve hiperaktif ama olsun.
Not: Şu dudaklar kızın dudaklarını aklıma getirdi ühüüüü..

2 yorum:

erkan bal dedi ki...

bi de yaşlı teyzelere kızarlar oğluna kız bakıyo diye:) siz aşmışsınız...

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

o ayrı bu ayrı biz zevk sahibiyiz yaşlı teyzeler de seçimi gençlere bırakmalı :P

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket