22 Ağustos 2009 Cumartesi

Pilli gittim Pilsiz geldim :P

Dostum bloooggg döndüüm!
Hoş daha nereye gittiydim onu bile yazamamıştım.
Öyle apartopar oldu ki son günlerde internetim arıza çıkardığı için gidebilme ihtimalimden bile bahsedemedim.
Pilli blogunda sık sık bahsediyordu tatil hazırlıklarından. Hiç hesapta yokken kız kardeşimle takıldık peşine. İlk başta sadece bir gece kalıp dönecektik ama Pilli ısrar edince hadi iki gün olsun dedik. Gittiğimizde tatile doyamadık oldu üç gün. Neyse dedik dördüncü güne bilet alırız. Dördüncü gün o günün akşamına bilet istedik ama boş tek bir yer yoktu ve kaldık beşinci güne. İşte blog bu anlatmaya değer :)) Beşinci güne nihayet bilet aldık ve valizleri hazırladık. Kaldığımız yer denize sıfır ve feribot geldiğinde oraya varmamız sadece beş dakika sürüyor. O yüzden balkondan feribotun gelişini izledik. Kıyıya yanaşırken hemen aşağı indik fakat iftar vakti olduğu için üç beş kişinin bindiği feribot düdüğünü öttürdüğü gibi yol aldı ve biz valizlerle arkasından öylece bakakaldık. Sadece iki dakika gecikmeyle feribotu kaçırdık. Hayatımın mallıkları sıralamasında bunu üçüncü sıraya yerleştiriyorum bir insan göz göre göre ancak böyle kaçırır bineceği vasıtayı... Tabi biletler yandı. Eve dönüdğümüzde Pilli asansörden çıktığımız gibi o ifadelerimizin fotoğrafını çekti. Uzun süre gülme krizinden kendimize gelemdik. Ertesi güne bilet aldık ve şu an evimdeyim. Yolculuk böyleydi ama tatilimiz beklediğimden de süper geçti.
İlk dört gün denizden hiç çıkmadım. Cadım bana kızacak ama anlatmassam çatlarım :) Şimdi benim süper zeki arkadaşım, çilli papatyam tıpkı bir labne peyniri kadar beyaz. O kadar beyaz ki plajda ona 'ah canııım sana kremimden vereyim' diyen insanlar bile oldu. O ise bronzlaşmak istiyordu. Ne kadar senden olsa olsa pembe pamuk şekeri olur dediysem de yirmi faktörlük kremle güneşlendi bayan labne. Ve sonuç olarak resmettiğim gibi oldu :P

Onu orda bırakırken rengi düzelmişti ama birkaçgün bu renge dönüşmenin sıkıntısını yaşadı. Kremlerle rahatlattık cadıyı.
Geldiğimiz gün cadımın doğum günüydü. Orada yaş pasta bulamasakta nargile içerek kutladık doğum gününü. Ertesi gün 4x4 ATV'lere bindik. Rehber eşliğinde dağa çıktık. Kesinlikle denenmesi gereken bir spor.
Bu arada bu sene denizde açılma rekorumu da kırdım.
Hayatımda ilk defa pro da denemiş bulundum hala o şey nasıl içilir anlayamadım. Ne aroması katarlarsa katsınlar pro sigarayla kıyaslanamaz bile. Berbat birşey.
Gelmeden önce eğlence merkezi ve lunaparka da gittik. Pilli eteğe binelim istedi ama kusarım diye gondolu tercih ettik. Çığlık atmaktan ses tellerim gevşedi. İçim kalkıyo o şeye binince. Sonra bilardo oynadık. Onun da kitabını yazdıktan sonra son gecemizi sahilde geçirdik.
Herşey süperdi, muhteşemdi. Öyle ihtiyacım varmış ki bu tatile gittiğimde anladım. Pilli hala orda. Biz erken döndük. Bu sene hayal bile edemezken bu tatilde eşlik ettiğim arkadaşım Pilliye çok teşekkür ediyorum.Benim biricik arkadaşım blogumda doğum gününü kutlayamadığım için özür diliyorum.
Gelmeden önce internet problemlerimi halledememiştim ama şimdi gayet iyi durumda.
Karnım deli gibi aç adios blog!