12 Ağustos 2009 Çarşamba

Ivır zıvır..

Yine pek bir buğulu ortalık.
Gözlerimi gırpıştırmamla netleşti bakışlarım.
O an anladım ağladığımı.

.....
:P

Tabiki de bildin blog ben yine gittim kimsenin bakmayacağı dolaplara baktım, kimsenin aklına gelmeyen hatıraları karıştırdım ve bak ne buldum.


İstanbul Türküleri mi ararsın, Muazzez Ersoy mu, Sibel Can mı? Gıcır gıcır bütün kasetleri mevcut. Gülsem mi ağlasam mı şaşırdım. Aslında gülmek ağır bastı. Hala bu kasetlerin bizde ne aradığını merak ediyorum. Tamam babamın eskiden böyle gariplikleri varmış ama Muazzez Ersoy fan olduğunu bilmiyordum doğrusu:P Şimdi görse at gitsin der :D Hiç atar mıyım? O kasetleri çerçeveletip kendi evimde salon duvarıma aslmalıyım.

Hele hele beni en çok etkileyen Mahsun abim oldu. Ay ben 12-13 yaşlarımda bu kasedi çalıp çalıp ağladığımı bilirim be! Hani bi şarkısı vardı bunun neydi
'Bir kardeeeeş, kardeşiiii, vuruyoooor, ne diyeee??...'
Uzar gider işte ben bu şarkıdan çok etkilenirdim. Benim de bir kardeşim var ya ona pay biçerdim. Ben bidenecik kardeşime nasıl gıyarııım? Nasıl onun saçının teline zarar veririiim? Böyle insanlar gerçekten var mı???
Zavallıma kimse anlatmamış ki bu da birşey mi diye..
Nayse hayat bilgisi dersini geçiyorum..


Kasetlerin bir yarısı... Diğer yarısı da büyük video kasetlerden oluşuyor.


Böyle kasetleri kurcalarken arada atılması gerekenler çıktı onların için deşip Minnoş'a peruk yaptım :-))


Bu arada malum boş vaktim yok teiii ne zamandır okumayı planladığım kitaplar da birikti. En son Göçebeyi almıştım zavallı kitap rafta tozlanmakla meşgul. Daha da okumam gereken beş kitap var Allah bana sabır versin.


Bu da arada kaynasın.. Bu üç ürünü daha yeni aldım ve çok memnunum. Aslında hiç Oriflame kullanmamıştım bunlar ilk oldu. Daha önce de bahsini ettim asla yüz kremimi ne Oriflame ne de Avon hiçbirinden kullanmıyorum. Bu tarz markaların ancak vücut kremleri ya da makyaj malzemelerinden faydalanıyorum çünkü herşey yüze sürülmez o konuda titizim.
Neyse uzun lafın kısası kokularına hasta oldum. Özellikle sağdaki el kremi çok hoş. Rimel de tam aradığım gibi. Millet kipriğini uzatacak çok gösterecek rimel arar ben sadece renk verecek rimel istiyordum bu tam aradığım gibi. Zaten uzun benim kipriklerim bi de uzatıcı etkili kullanınca kaşıma çıkıyo hoşuma gitmiyor. Bu gayet iyi..

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende daha gecen gün 1 büyük cöp poşeti kasetler attım işe yaramıyor herşey artık cd dvd kaset calarımda yok ayrıca o yüzden yer kaplamasın diye atmak zorunda kaldım üzülerek cogu kişiye sordum alın veriyim diye tabi ama kimse istemeyince mevcur kaldım artık :(

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

insanın içi acıyor onları toplayıp atarken ama bazen hatıralarını bile yer darlığından atıyosun :(

sinembjk dedi ki...

okumaktan zevk aldığım bir blog daha buldum sanırım... takipteyim ıslı kız... =))

StummScream dedi ki...

İşin espirisi bir yana hepimiz Adem'den gelme olduğumuz düşünürsek "evet hepimiz kardeşiz =D"
Minnoş'unda peruğu çok güzel olmuş =D

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

sinembjk: Blogumda eğlenceli vakit geçirebilmene sevindim ;)

StummScream : Kesinlikle ;) Minnoş'uma herşey yakışır :P

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket