27 Kasım 2008 Perşembe

Yine burdayım, hoşgeldim masam!...


Tam da şimdi, şu anda, oturdum masamda kendimi kutluyorum. Neden acaba ? Neden tekrar burdayım ? Özlediğimi sanmıyorumlarla kadırıyorum kendimi sonra güç bela itiraf ediyorum burada olmak istediğimi. İdeallerim çok farklı ve yapmak istediğim iş bu değil belki ama herşey istediği gibi olmuyor insanın. Ben yol ayrımında kendimi ikiye bölmeye çalışıyorum imkansız olduğunu bilerek... Okumak istediğim bölüm işletmemiydi ? ya da sahip olmak istediğim meslek sigortacılıkmıydı ? Hayallerimin suda yüzdüğünü izlemek üzücü... Bu seçimi yapmak zorundayım. Bazen seçeneği olmaz insanın.... Herkez istediği gibi yaşayamaz kendi hayatını. İşte benimkinin dönüm noktası, hayallerimi yaşayabileceğim vaadiyle ertelenmiş hayatımın üstüne bir meslek inşaatı. Şunu yap bunu yap diyen cümlelerden bıkmış usanmış biçimde ne yapacaığımı kendimde bilmez halde sağa sola yapıştırdığım renkli kağıtlarla donatılmış masamdayım. Öylece bakmaktayım kayıt yapmam gerekirken. Herşeyi bi kenara itekleyip sıfırdanmı başladım yoksa yarım kalandan devam mı ediyorum? Bilmiyorum... Şimdi masamdayım işte tek bildiğim hafızamda köşeye isteklediğim nekadar bilgi varsa, tozlanmış paslanmışda olsa onları bi güzel cilalayıp parlatıp yola devam etmek. Hayallerime ise daha çok var...

4 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

canimmm hosgeldin özledim senii.

ve... sen kesinlikle fotografci olmaliydin.

Pilli-Cadi dedi ki...

ya da reklamci:)

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

:)) ay canım benim çok teşekkür ederim onlarda hayalimdi ama asıl moda tasarımcısı olmak istiyorum ben. Hala vazgeçmiş değilim :)

Pilli-Cadi dedi ki...

AAAA EVET YAA BAK BUNU UNUTMUSTUM O IKI 2 SAATTE KAFADAN UYDURUP DIKTIGIN ETEGIN SÜPERDI MESELA:)

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket