5 Kasım 2008 Çarşamba

Fasulye toprağa geçti, pamuktaki günlerini özlüyor...



İnsan geriye bakınca ne görür? 19 yaşındayım... Geriye bakınca gördüğüm şey sadece çocukluğum. Nezaman büyüdüm? Ben büyüdümmüki!... Karmaşık, dolaşık, birbirine girmiş duygularım bir yanımın nekadar yorgun ve yaşlı olduğunu bağırırken öteki yanımınsa hiç büyümeyen çocuk olduğunu çemkirmekte. Hangisiyim diye sormaya ne zaman başlamıştım? Ben 15'inde psikopat, kendine eziyet eden, başarabilse intihar edip bu hayattan kurtulmak isteyen birini tanıdım. Neden ki? Neden daha 15 iken bir insan hayattan nefret eder? Birde 14 yaşında bir kız tanıdım. Daha kaydıraktan kayıyor, dönme dolapta kusana kadar dönüyor, onun yaşındaki kızlar tırnaklarına oje sürerken o, parkın kumundan yaptığı kalesini tırnaklarına dolan pislikten daha çok önemsiyordu. İkisinin arasında 1 yaş vardı. İşte duygu karmaşamın sebebi, ikisininde aynı kız olması... Annene bile güvenmemen gerektiği gerçeğini hayatımın hangi aşamasında öğrenmiştim? Büyüyüp herkese gününü göstermek için sabırsızlanırdım. Acaba kim kim gördü gününü? Ayaklarımın sandalyeye oturduğumda yere değeceği günü hayal ettim. Niye hayallerimin gerçekleşmesine sevinemiyorum? Büyüyüpte annemle babam kavga ederken odadan beni çıkarmadıkları, sorun neyse bana da anlattıkları günü, annem ağlarken sebebini sorduğumda 'küçüksün anlamassın' demediği günü görmek için sabırsızlanırken o gün geldiğinde neden sevinemedim? Duvara uzadığım her santimi çizdiğim boy çizelgesi yükselmiyor artık, ayak numaram büyümüyor, süt dişlerim düşüp yenisi gelmiyor, tıpkı hayalimdeki gibi iki fındığı sıkıştırdığımda kırabilceğim kadar büyüdü avuçlarım, sıska ve çelimsiz de değilim, kısa da değil artık boyum. Hayallerim gerçek olmuş ne tuhaf hiç sevinemedim. Fasulye toprağa geçti, pamuktaki günlerini özlüyor : ( ...

3 yorum:

Böcek dedi ki...

her yaş çok güzel..ben daha 1 sene önceyi özlüyorum..hatta 6ay öncesini ya:)
o zmn 21 şimdi 22yim bir fark burdan geliyo:)

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

çok doğru gerçekten bir gün öncesi bile geçmişte kalmış anı olmuş oluyo insan hep aynı zaman diliminde kalmak ister yakında 20 olucam kesin lanet ederek geçirdiğim koca 19'u da özlerim ben:)

Pilli-Cadi dedi ki...

böcek sen ne zaman 22 oldun ben seni 21 saniyodum:D

fasulyem minicigim;
ben de pamuktaki günlerimizi özlüyorum.
bisikletimizin iki koluna da taktigimiz piknik torbalarini ve yalpalaya yalpalaya ücümüz gittigimiz cocuksu pikniklerimizi özlüyorum.

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket