28 Kasım 2008 Cuma

Acemi terzi fasulye...





Dikiş kariyerim bundan 3 yıl önce başladı. Bugüne kadar dolabımın yarısını kendim diktim ve bu tür bi yeteneğe sahip olduğum için nekadar acemide olsam ara sıra gururlanmıyo değilim hani :P Oturup tek tek çekemedim şunu diktim bunu diktim diye ama bundan sonra diktiğim şeyleri çekip buraya da koyabilirim. Bu soldaki elbiseyi geçen hafta diktim gerçi yazlık ama okadar çok kumaş varki yazlık olsa da elden çıksın diye dikip gelecek yaza sakladım kendilerini...


Bu aşağıda sırayla dizdiğim eserlerde daha önceden diktilerim..




-Birinci sırada efenim abiye bir model var. Kuzenimin düğünü için diktiydim ama sinir olduğum şey uğraşıyorum ediyorum bi düğün oluyo giyiyorum ve arkasından gelen düğünde aynı şeyi giyemediğimden emeğime acıyorum :(

-İkinci sırada rengarenk saten elbisem var... Bu elbise kişiliğimi yansıtıyo fikirde benden çıktı kalıpsız kestim biçtim böyle bişey çıkarttım ortaya... Fotoğrafta eteklerini mecburen sağa sola iğneledim tipi biraz kaydı ama üç aşşa beş yukarı modeli insan evladı üzerinde hayal edilebilir hale getirdim. Kendim giymedim çünkü bi türlü kendi kendimin boydan fotosunu çekemedim heheheh :D























-Son olarak yeşil etekim varki onu ilk diktiğimde aşık oldum üstümden çıkarmayasım geldi. Sonradan cılkını çıkardım zavallının...



Not: Pilli Cadımın dediği cart yeşil etek yazlıkların arasındaydı zaten yarısını anca çekebildim kıyafetlerin oda alel acele oldu o yüzden onu koyamadım buraya. Neyse şimdi kışlık bi elbise dikmeyi planlıyorum dün 3 gündür uğraştığım montumu saat 11 gibi bitirebildim bugün işe onunla geldim pek bi sevindrik oldum :) elbisem bitsin ikisinin fotoğrafını çeker koyarım.

8 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

oyyyy minigimmmm su renkli olan cok tatli ben niye görmedim bunu hicccc:D

bu sene ben istanbul'dayken ama sen yokken acayip bir bahcivan elbise hevesi geldi aradim taradim istedigim gibi bulamadim. dedim fasulyem gelse dikseeee aradigimin aynisini yapar dedim ahahahha bu da bir gelecegin istegidir:D:D haberin olsun yani...

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

O yeni canım ondan görmemişindir. sen iste yeterki çilli papatya bahcivah elbise dediğin bahcivan etek tarzı bişeyse yaparım sen bana kumaş cinsini rengini söyle yeter ;)

Pilli-Cadi dedi ki...

gelince hesaplasiriz minigim:)
yihuuuuu benim de istedigim gibi bahcivan kot elbisem oluciiikkkk:D

babegazelle dedi ki...

çüş ohaaaa ve de maşallah yaneee yaş da daha genç,inanmıyorum nerden örendin kı bunları ben deannemden örenmeye çalışıom ama anca patron çıkar biçki yap kısmındayım daha hatun abiye elbiseler dikmiş ya baya patron çıkar mıkar şeklinde mi dikiosun yani süperler

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

teşekkür ederim canım bazen patrondan çalışıyorum bazen kendim kesip biçip yapıyorum model üzerinde oynayabiliyorum işte.. kursa gittim orda geliştirdim ama kurstan öncede dikiyodum annemde bilir ama ben kendim öğrendim öncesinde.. aile mirası galiba :P teyzelerim falanda terzi :)

ayci dedi ki...

ben o renkli elbiseyi istiomda istiommm!

miracsaral dedi ki...

Bence renkli saten elbise giyeni oldukça hantal gösterebilen bir yapıya sahip olmuş. Malum, kadınların en büyük dertleri basen ve bellerinin büyüklüğü. O açıdan manken gibi fiziği olanlar dışında pek giyilebileceğini sanmıyorum. Etekler çok hoş, öbür siyah kıyafetin alt kısımları biraz daha asimetrik kesilebilirdi.

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

ayci: Açık arttırmaya çıkarıyım ben onu en iysi talibi çok :P

Hiçkimse: Zaten kilolu olsam öyle bi elbise giymem manken gibi değilim ama 49 kilo 1.65 boya fena durmuyo :P

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket