11 Kasım 2008 Salı

Sanatsal girşimim...

Bir iki hafta önce can sıkıntısından ne yapsam ne yapsam diye düşünürkene hayal baloncuğumda bir ambul belirdi. Normalde hiç ilgimi çekmeyen bi branşa gittim kaydımı yaptırdım. Porselen boyama telebesiyim artık :) . Ayrıntıyla uğraşmayı sevmemden olsa gerek ben bu çini olayına bayıldım... Bide hocanın yaptığım işi görünce ' vauuv süper! daha ilk ama elin çok güzel ' gibi iltifatlarına mağruz kalınca hepten şevke geldim :) . Daha ilk günümdü ilk kez elime aldığım ve yaptığım bişeydi. En çok kontür çekme olayında zorlandım ama onuda kıvırm. İşin kötüsü bu çini öyle bişeyki dünyanın emeğini veriyosun ve bi yanlışta güme gidiyo yaptığın. Dök tineri sil baştan... Haliyle böyle durumlarda sinir krizi geçirmek olası. Allahtan daha ilk seferde bu başıma gelmedi.

İlk hafta yarısına anca gelebildim. Başlangıç olarak basit bi model yaptırıldı.


İkinci hafta bitirdim ve fırınlanacak o yüzden son hali değil bu. Fırınlandıktan sonraki halinide koyarım sonra...Aşağıdaki pasaklı masamı çektiğim fotoğrafta 2. fayans arkadaşın onun ilk denemesi değil yıllardır yaptığı bir iş o yüzden benimki yanında basit kalmakta :) ...

2 yorum:

Pilli Cadı dedi ki...

ne basiti beee onunki cok abartli olmus seninki süpr:D

yaaa sen benim minicik mecerikli antep fistigimsin (bu aralar canim antep fistigi cekiyo o yüzden senin hayalini kuruyorum:)
kizim sizin ailede mi var bise yoksa biz ailecek mi anormaliz. ne beceriklisiniz yaaaaaa

FaSuLyE dedi ki...

Benimde canım çilli papatya çekiyo :)
Bence gayet normalsiniz ;) sadece el becerisi bazen gerçekten aileden gelebiliyo çünkü annem, teyzelerim falan acayip becerikliler. Kendimi övüyo gibi oldu ama demek istediğim bişeyler aileden gelmişse annemden falan geçmiştir heralde babamın hiç becerisi yok çünkü :P

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket