8 Kasım 2008 Cumartesi

Kokoş çantam

babegazelle hatun kişisi tarafından ilk kez mimlenmişim sevindirik oldum :). Dışı kokoş içi pasaklı çantamı üşenmedim, döktüm ve çektim. İçinden bişeyler çıkarmaya çalıştığımda oralarda biyerde kaybolduğum çantamı allahtan son günlerde içindeki bütün çer çöp, çiklet kapıydı, çikolata kabıydı, peçeteydi, fişti doluşturduğum şeyleriyle temizlemiş, içine bakılıcak hale getirmiştim. Normalde daha spor takılırım ama son günlerde kokoş diye adlandırdığım çantamla yapışık ikili olduk : )


1. Gözlüküm: en sevdiğim bu wayfarer model kemik çerçeveli gözlüğüm

2.Nemlendirici: Asla onsuz biyere adım atmam çantamı yanıma almasamda cebime biyerime tıkıştırırım

3.Ayna: malum aynasız olmaz

4.Parfüm: lazım bişey :P

5.Telefon: en az kullandığım şey genelde insanlar bana ulaşamazlar. Teknolojinin her zıvırından faydalanırken telfona bi türlü alışamadım. Yanıma aldığım, çantama attığım ama bakmadığım bi alet işte

6.Çakmak: Severim çakmağımı işe yarar ;)

7.Fotoğraf makinası: o benim en sevdiğim teknoloji zıvırım :) onsuz adım atamam eğer attıysam eksik hissederim.

8.Makyaj malzemeleri: ayrı ayrı yazmıyım hepsinin bi görevi var işte ama en vasıflısı göz kalemi... onsuz bir makyaj tamamlanmış sayılmaz... diğer herşey olmasada o olmalı....

9.Bu kızın cüzdanı yokmudur? elbette var ama son halini gözler önüne sermek istemedim :-)

10.Eklemiş olsaydım bi bukadarda çer çöp var :) ....


Dök çantanı PİLLİ-CADI :) .....

12 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

minigim senin cantanda bu kadar makyaj malzemesi bulundurdugunu hic bilmiyordum:)

ama cercöplerini bir de foto makinasini cok iyi biliyorum:)

Böcek dedi ki...

buradan duyurulur..bu konuda kimse beni mimlemesin valla çok feci hiç sevmem çanta kullanmayı zaten ama mecburiyetten işte..
sen nie kimseyi mimlemedin fasulyecim?

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

Pilli Cadı: makyaj malzemesini çoğu zaman alıyorum yanıma kullansam da kullanmasam da öyle tıkıştırıyorum :) çer çöplerimden görünmüyolarki zavallılar....

Böcek: Nasıl sevmessin çanta kullanmayı! ben çantasız sokağa çıkınca eksik hissediyorum okadar alıştım :)
Mim konusunuda atlamışım. Bidahakine artık...

Pilli-Cadi dedi ki...

simdi mimleyebilirsin tatlim yaaa hadi yaaa mimle yazinin sonuna ekle sunu mimledim diye ama beni mimleme cünkü ben zaten yapmistim bunu. allah askina mimle birilerini cok merak ediyorum bloggerlarin cantalarini:D

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

anlaşılan senin çantasını döktürmek istediğin blogcular var :) . Ozaman ben seni mimliyorum ikinci kez dök çantanı manane manane :D ...

Pilli-Cadi dedi ki...

tamam beee tamam:)
anammm manyak gibi ikinci kez canta dökücez ortayaaa

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

det! şikayet etme kim bilir ne halde çantan fenamı sayemde elden de geçirirsin

babegazelle dedi ki...

hehe gedim ben bu mimim sorumlusu benim açılın eheuhee,şu mim gösteriyo ki hatun çantaları hep klasik işte ama çanta güselmiş

Böcek dedi ki...

babecüm gel bakim sen..demek senin başının alından çıktı haa:D

Adsız dedi ki...

internetten tanışıp buluştuğum bi hatunun çantası geldi aklıma

daha ilk buluşmamızda çantasındaki işkence aletlerinden bahsedince merak ettim

bakmak istedim

çanta çok ağırdı

elime gelen ilk şey doğum kontrol hapı oldu :D

kurcalamaya devam etsem neler çıkardı bilemiyorum :D

bu arada senin çantanda görünen şu şeyde ne ? http://img139.imageshack.us/img139/8999/resim123281ph7.jpg :D

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

civil engineer; kadın kısmısının çantaları tehlike arz eder fazla kurcalamamak lazım bu arada o şey fardır :D

Adsız dedi ki...

Yok canım ne tehlikesi :)

2 yıl arkadaşlık ettik

Gerçi ben arkadaş gibi görsemde o çok daha fazlasını düşünmüş :D

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket