5 Eylül 2009 Cumartesi

Alışveriş, Eminönü Sultanahmet, Sultan olduk, Helyum denemesi

Ehe! :D Baktım yazacak çok şey var ama ayrı ayrı da uğraşmak istemedim en iyisi bir güne tıkıştırılmış bu kadar şeyi bir yazı da ele alayım dedim. Bu sefer başlık sıkıntısı yaşadım ben de karar verdim birkaç tane başlığım olursa problem kalmaz :P
Artık Z, B diye yazmak istemiyorum. İsimlerini de yazmıcam ama fikrim geldi hemen söylüyorum.
Z; Zencefil B: Beti :PP
Napalım böyle olmak zorunda:P
Ayın dördü Zencefil, Beti ve kız kardeşle beraber geçirdiğimiz en güzel günlerimizden biri oldu.
Fikir alışveriş yapmaktı ama arkasından bir güne sıkıştırılabilcek herşeyi yaptık.
Sabah erkenden otobüsle yollara düştük. Önce alışveriş yaptık. Zencefil dolabının yarısını yeniledi :P Elde torbalarala saatlerce aç aç dolaştık :) Ben ufacık bir yelekle bir ceketten başka birşey almadım zaten alışveriş yapmıştım. Kardeşim iki elbise aldı ve ben de birine fena göz koydum :P
İftara yakın Sultanahmet'e geçtik. İlk defa iftar için öyle kalabalık biryere gittim. Gerçekten güzelmiş :) Oturacak boş kaldırım bile yoktu. Önce gittik yiyecek birşeyler aldık sonra bulduğumuz yere oturup yedik.
Oraları dolaşırken kızlar Sultan ve Padişah kılığına girip resim çektirenleri gördü. Çok heveslendik biz de çektirmek için oraya gittik. Bir kadın hevesle bizi giydirdi. Öyle sevimli insanlar ki gerçekten kendimizi sultan gibi hissettik hemen havaya girdik :) Fotoğraf çektirirken izleyenler bizi figüran falan sandı. Bir turist bizimle fotoğraf çektirmek istedi :) Fotoğraflara bakınca sultan olacak kızlarmışız dedim :P Günün en eğlenceli kısmıydı. Dondurma da yedikten sonra kendimize uçan balon aldık xD Sonra elimizdeki uçan balonlara bakıp aklıma şahane bir fikir geldi. Balonun uçması için içine helyum gazı doldurulur. Beyaz helyum gazıyla ünlülerin sesini değiştiriyodu ben de belki aynı şeyi yapabiliriz umuduyla kızlara eve gidince helyum çekip seslerimizin değişip değişmediğine bakalım dedim. Sevimli uçan balonlarımızla turladıktan sonra gece oniki gibi tramvay, metrobüs ve otomobil yaparak eve döndük. Eve gelince ilk denemeyi ben yaptım. Balonun havasını içime çekip konuşunca o sesin benden çıktığına inanamadım. Sonra gülme krizine girdik ve herkes balondan hava çekip sesini değiştirdi :)) Zencefil'in sesi o kadar inceldi ki ses telleri koptu sandım xD Beti'nin sesi normalde kalın olduğu için incelmesine çok güldük. Kız kardeşimle benim sesim ince ya da kalın değil de çocuk sesi gibi çıktı :) Uçan balon alanlara tavsiye ederim müthiş eğleniyor insan. Kızlar da eve dönünce yorgunluğumu anladım. Güzel bir günün bedeli ağrıyan ayaklar, baş ve yorgun bir beden.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

vay be :) pek inanmazdım helyum olayına . zevkli olur baya ..

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

birkaçtane uçan balon alıp arkadaşlarınla dene derim süper oluyo :))

Adsız dedi ki...

kesinlikle denemeliyim :)

Adsız dedi ki...

hayatta aklıma gelmezdi uçan balonun içindeki Helyum gazını içiene çekmek. tamam beyaz da izlemiştim ama..
sultan kıyafetleriyle çekilen fotolarınız nerde yahu.. insan ucundan kıyısından bi foto koymaz mı? cık cık cık :))

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket