13 Mart 2009 Cuma

Seçim zamanı reklam!

Efenim konuya balıklama dalmayı düşünüyorum. Seçim nedir? Bence seçim siyasi açıklamasının yanında halka eziyet etmek için bunu fırsat bilen insanların işkence metodudur. Tabikide seçim olmalı ve başımıza belediye başkanı amcalar geçip hizmet etmeli. Halk oy kullanmalı ve çoğunluğun fikrine uyulmalı. Yalnız bir istirhamım var kimsenin duymadığını, okumadığını bildiğim halde kendi kendime çemkirmek istiyorum. Şu olayı anlamıyorum, neden seçim zamanı partiler dört bi koldan ortalığı çarşamba pazarına çevirmek adına seferberlik yapar ve ne kadar reklam amaçlı bayrak bulursa ipe dizer? Kızıyorum çünkü bana göre gereksiz çevre kirliliği, görüntü kirliliği.... Bi de seçim arabalarının dört bi koldan yaydığı ses kirliliği... Bi parti kendi reklamını hizmetiyle yapmalı ya da çok istiyosa illa bi tarafa afiş yapıştırmayı, bunu daha anlamlı biçimde yapabilir. Artık önüne gelen yere reklam afişi asılmasın diye yurdumun dört bi yanına reklam panoları dikildi be insan git oraya as partinin afişini. Çöp kutusunun üzerine bile yapıştırmışlar. Gelecek olan belediye başkanı bu çöpleri temizletmeye ayıracağı bütçeyi başka şeye ayırsa büyük faydası dokunurdu bence. Dün kurstan eve dönüyodum uzaklardan bi ses ilişti kulağıma... Tabi bilindik bi seçim şarkısı bekliyorum ben ama şarkıda bi tuhaflık var belli... Araba yaklaştıkça algımı bozan bi melodi oluştu. Hiç beklemediğim bi parti şarkısıydı çalan. Çağ ilerledikçe partilerin tanıtım şarkıları da boyut atlamış ben yeni öğrendim :) Bi partinin seçim şarkısı rap tarzda yapılmıştı. Ben her telden dinlerim ama bi rapten hoşlanmam. Tercih meselesi ama gülmekten kendimi alamadım .... ya oy verin yo! yo! :)))) Herneyse... Konudan saptım ama derdim şu arkadaşım: seçim zamanı ortalığın ipe dizilmiş bayraklarla dolmasını istemiyorum yazık okadar şeye harcanan paraya. Reklam medya yordamıyla pekala yapılabilir fikrimce... Bu arada dip not geçmek lazım oy avlamak adına yapılan jestler için başkan adaylarına ayrı ayrı teşekkür ederiz. Seçimden sonra da devamını bekliyoruz... :p Oyum en kıyak jesti yapanaa ^_^!

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket