30 Mart 2009 Pazartesi

Kıvırcık saç uğruna...

Küçüklüğümden beri kıvırcık saça inanılmaz bi merakım var. Benim saçlar kendimi bildim bileli dümdüzdür. Hani kimisinin hiç olmazsa çocukken kıvırcık olur. Ben de çocukluğumdan beri düz olan saçlarımı kıvırma merakındayım. Neler denemedim ki.. Hayatımda ilk kez Pilli Cadının annesi saçımı bigudiyle sarmıştı.10 yaşındamıydım 11 mi hatırlamıyorum. Bigudiler çıktığında saçlarım kıvır kıvır olmuştu ve o kadar sevinmiştim ki eve giderken yağmur yağdığı için düzleşti diye akşama kadar ağlamıştım: ) İşte ondan sonra napıp edip saçımı kıvırcıklaştırmanın bi yolunu bulmaya and içtim :P İlk önce aliminyum folyo denedim 12 yaşındaydım ama gayet iyi becermiştim sarmayı. O günü hiç unutmam bütün parkları dolaşmıştım herkez kıvırcık saçlarımı görsün diye :D Sonra yol üstü biyerde bigudi buldum ve hazine bulmuş gibi atlayıp aldım paket paket. Bu sefer de onları sarmakla uğraştım ama beceremedim. Çok zahmetli bişey yok içine kaynar su dolduruyosun sonra onu kafana sarıyosun bekliyosun vs. uzun hikaye. Hatta bikere içini kaynar suyla doldurup doldurup kapattım sonra kafama sardığımda basınçtan tek tek patladılar kafamda xD Arkasından sosis bigudiyi keşfettim onunda telleri fırlıyo zamanla onu da kullanamadım. Sonra lastik bigudiler keşfettim binbir eziyetle sarıyosun saçını ama sonuç fena değil. Nihayet denemediğim bigudi kalmadı ama sonunda teknoloji ilerlemiş yeni yeni gıcır gıcır saç maşaları türemişti. En büyük hayalim bitane de bende olmasıydı. Bi saç maşam olsa diye ölüp biterken 15. yaş günümde bizimkiler bana süpriz saç maşası seti almıştı. Allahım hiç unutmam hayatımın en güzel anlarından biriydi. 6 tane aparatı var nasıl istersen o boyda bukle yap:) Maşamı 3- 4 sene kullandım fakat bu sefer de saçlarımı yıprattığını farkettim. Haliyle okadar ısı saçı mahvediyo. En son bakırköyde bi kozmetikçide yeni bi bigudi keşfettim onları aldım. Yıllardır alıp alıp hayal kırıklığına uğruyorum. Şu bigudilere dünyanın parasını verdim perma yaptırıp çıkıcam işin içinden ona da yıpratır diye cesaret edemiyorum. Hala arama çalışmalarım devam ediyor :))




Not: Resimlerdeki tüm bigudiler tarafımca denenmiştir :)

3 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

sekerparem bi mailine baksan:)

FaSuLyE dedi ki...

baktım canım :)

SmG dedi ki...

aynen benim de durumum bu şekilde :) geçen sene saç maşam bozulduğunda büyük bi hüsrana uğradım doğal olarak:(
Ondan sonra şu en son resimdeki bigudilerden aldım cırtlı mı deniyo onlara neyse işte pek memnun kalmadım çünkü çok iri sardığı için uzun ömürlü olmuyo ince bile olsa. Süngerli bigudiler daha eski ve kullanışlı sanırım.

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket