22 Mart 2009 Pazar

Pazar günlerinden nefret ediyorum!!!

Pazar günü çalışan vatandaşların sabırla beklediği, insanların akın akın alışveriş merkezlerine gidip tıklım tıkış doldurduğu bir gün ve ben bu günden nefret ediyorum. Sebebine gelince, bizim pazar gününe karşı ailecek bi garezimiz var. Pazar günü bir aile prensibi olarak asla bir alışveriş merkezine gitmeyiz. Neden? Çünkü kalabalıktır ve bomba patlayabilir, ipini koparanın gittiği yerde işimiz yoktur. Pazar günü eve misafir almayız. Neden? Çünkü babam bütün hafta çalışmıştır ve dinlenmesi gerekir. Pazar günü kimsenin evine gitmeyiz. Neden? Çünkü herkes bizim gibi düzene sahiptir, babalar evde dinlenir, anneler yemek yapar, çocuklar ödev. Her pazar evde kıyamet kopar. Neden? Çünkü erkek kardeşim her hafta olduğunu gibi ödevini pazar gününe bırakmıştır. Pazar günü evde çıt çıkmaz. Neden? Çünkü herkes sıkıntıdan bi köşeye sızmıştır. Pazar günleri evde konferans vardır. Neden? Çünkü her pazar geleneksel aile toplantısı yapılır, herkes hedeflerini anlatır, hedefi olmayan diğer aile üyeleri tarafından taşlanır, bu özel günde herkes geleceğe dair planlarını bir hez daha katırlar.
Bu pazarki sıradışı aktivitelerim:

*Fayans aralarına macun çekmek
*Bütün haftanın acısını çıkartırcasına ders çalışmak
*Yeni keşfi yapılmış bir kurabiye denemesi yapmak
*Soluk siyah kıyafetlerimin siyahını canlandırmak için kıyafet boyasıyla yıkamak.

2 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

bitanem güldüm yaa:D:D
"hedefi olmayan diger aile üyeleri tarafindan taslanir" puhahaha:D
yerim seni bennnn

bizim hic böyle pazar aktivitelerimiz olmadi. pazar günleri hep sikici gecer cünkü herkes kendi ev ahalisiyle öyle mesguldür ki genelde istanbul'dayken pazar günleri yapicak birsey olmadigindan ve birseyler yapacak kimseyi bulamadigimdan asiri sikici gecer:D
burda da öyle geciyo farkli bir durum yok

FaSuLyE dedi ki...

:) Pazar gününün kendine has bi özelliği bu demekki :P
aslında bişeylerle meşgul olmak, oyalanmak insanı mutlu eden :)

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket