4 Kasım 2009 Çarşamba

Telesekretere konuş :P

Bundan bir ay önce telefonumun telesekreterine sesimi kaydettiğimde beni böyle eğlendirebileceği aklımın ucundan geçmemişti :)
Beni arayan genelde ulaşamaz. Büyük ihtimalle ya koca çantamda çalan telefonumu bulana kadar çoktan kapanmış olur ya da bir şekilde hiç duymam. Bu dertten son derece muzdarip çevreme iyilik olsun diye ilk defa telesekreter kullanayım dedim. Düşündüm taşındım ve kaydettiğim karşılama mesajım aynen şöyle yaptım
'Merhaba! Büyük ihtimalle herzamanki gibi bana ulaşamıyorsun ama artık bip sesinden sonra mesaj bırakabilirsin!' :)
İlk zamanlar alışık olmayan birkaç kişinin bana ulaşamadığı için sövdüğü mesajlar telesekreterime kaydoldu. Sesleri kaydedildiğinde anlamayanlar bana büyük eğlence oldu :)) Ulaşamadıkları için bu kadar kızdıklarını bilmiyodum doğrusu. En çok kaydolan sesli mesajım aynen şöyle

'Ulaşabilsem şaşarım' xD

Sitem dolu telesekreter kaydımı dinlerken çok eğleniyorum :D
Neden daha önce aklıma gelmedi ki?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahaha ulaşılmazsın desene... ama alem bu millet.. ben olsam tek tek döner sövenlere hesap sorardım... :)

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket