17 Kasım 2009 Salı

Canon SX20 IS ilk deneme çekimim...

Muhteşem birşey beklemeyin. Yeni fotoğraf makinemin ilk kez tuşuna basarken pek havamda değildim. Normal bir zaman dilimi olsaydı kutlama eşliğinde yapardım bunu. Evet ilk olarak yüz temizleme jelimin kapağını çektim seyrine doyamıyorum :)

Sonra odadaki her ayrıntıyı çektim ama ilkini koysam yeter fazlalık olmasın güzel şeyler çekince koyarım. Bu fotoğrafı silmedim. İlkler kıymetlidir :) Oy oy makrosunu yerim ben makinemin. Elime yapışıp kalmazsa iyi...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

oo güzel bir kare.. gerçi fotoğraf çekme sanatından pek anlamam ama hoşuma gitti. arada yakaladığın güzellikleri görelim ama biz de.. güle güle kullan canım..

StummScream dedi ki...

Diyafram ayarı ve oda ışığı pek iyi değil galiba bu fotoğrafta nacizane görüşümdür.

Büşra Bayram dedi ki...

hava mı atıosun şimdi :D ayyy keşke bana da alsalar bi makine :/

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

GüLCaN: teşekkür ederim. Fırsatını buldukça çektiğim fotoğrafları paylaşırım :)

StummScream: Zaten fotoğraf makinesini henüz çok iyi tanımıyorum ilk kare olduğu için odada gözüme çarpan ilk nesneyi çektim :)

HaYaL MeYaL: Yok canım ne havası :P Senin daha güzeli olur inşallah :) Öyle kolay sahip olmadım ben de ama çok isteyince oluyor bi şekilde..

Smyrnote Design dedi ki...

Hayırlı olsun canım senden güzel fotolar bekliyoruz;)

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket