2 Kasım 2009 Pazartesi

Hımm....

Upuzun yazamıcam blog ben meşgul ve işi gücü olan bir insanım :p Valla öyleyim! ama son zamanlarda üşengeçin tekiyim. Kursa bile ayaklarımı sürüyerek gidiyorum. Zaten hastayım da... Gribim. Acaba domuzlusundan mıdır diye hiç düşünmedim. Bildiğin griptir geçer :P
Evet acaba benim işim gücüm ne ki açıp iki kelam karalayamıyorum?
Sayıyorum: usta ve tembel bir terziyim, bazen işlerim ters gidiyor, acele ediyorum, arkadaşlarıma vakit ayıramıyorum, yemek yapmayı bilmiyorum, ne ara öğrenicem onu da bilmiyorum, allahtan kursun yolunu biliyorum ama yürümeye üşeniyorum, sürekli tıkınıyorum, ilginç ki kilo almıyorum, sürekli misafir geliyor, ortalık hep dağınık, ingilizce öğrenmeliyim ama ikinci sınıf için toplam dokuz dersi verecek inek de benim, para biriktirmeliyim, para harcamalıyım, ikisini bir arada yapmamalıyım, spor günlerimi ertelemekten vazgeçip buz gibi havada akşam yürüyüşüne başlamalıyım, kitap okumalıyım, derin derin nefes alıp çıldırmamalıyım. Bunlara ayıracağım vakit ise haftaın sadece 4 günü. Geri kalan günler rezervli blogcuğum. Görüyorsun işte şimdi tam şu anda kendime aklıma adı gelmeyen şarkının nakaratında geçen '...şimdi ben ne yapayım...' sözlerini hediye ediyorum. Aslında çalıştığım günleri özlüyorum. O zaman çok daha yoğundu günlerim. Kafamı masadan kaldırıp kaşıyamazken, asosyalliğimin zirvesindeyken, baba mesleğinin sıkıcılığını zirvelerde yaşarken, imza atmaktan uyuşmuş parmaklarımla haftanın çoğunu tek başıma çalışarak geçirdiğim günleri özledim diyecektim ki maddeleri sayarken doğrusu hiçte özlenesi bir yanını bulamadım. Ya da buldum! Babamın beni uyuz gıcık etmesini özledim galiba :( Ne biliyim bişeyleri özledim ama ben de anlamadım :/

İnternette ileri yaşlardaki halimi buldum xD

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket