8 Aralık 2009 Salı

Karmançorman yazım ve Minnoş :)

Pişt blog ben geldim lan!
Heee ağzım bozuldu netcen. Şimdik bizim gızlar bizde toplandıydıh. İşte sonra benim dilim sürşti. Anam sürşiş o sürşiş ben hala özüme dönemedim.
Yok bu ben değilim derhal ben eski ben oluyorum. Kızlar bana bu köylü ağzıyla konuşmayı çok yakıştırsa da ben balkon çocuğuyum diye debeleniyorum. Annem her ne kadar 'Boşuna debelenme yavrum senin anan da baban da köylü, e çocukluğunun % 30'u köyde geçtiğine göre sen de tam balkon çocuğu sayılmazsın' dedi. Sonra düşününce istemeye istemeye hak verdim. Aslında sonra tekrar düşündüm. Köylü olmanın nesi kötü? Asıl balkonda yetişmiş olmak kötü. Bir kere bile çamur banyosu yapamamış olmak kötü. Aslında hiçbiri için kötü diye söylemek istemiyorum sadece bana göre çocukluğunda toprakla haşırneşir olmamış olmak bir eksiklik. Yaşanması gereken birşey. Neyse onu anlatmıcaktım ben. Sahi ben ne anlatacaktım? Iııı aklıma ne gelirse onu anlatayım. Şimdi geçen gün anamdan kız kardeşim iskeletorla birlikte çikolatalı kestane şekeri istedik. Canım annem kestane şekeri diye bana bildiğin çikolata almış :) Neyse onunla da mutlu oldum. Çikolata aşağıda. Ha tabi aradan Pillide görüp aşık olduğum ve bana hediye ettirene kadar kızın gözüne gözüne soktuğum bilekliğim yanlışlıkla çıkmış :p :P :P :P :P Hehe ona sahip olduğuma o kadar mutlu oldum ki duy sesimi cadı! orada taktım daha hiç çıkarmadım!
Ayrıca geçen gün erkek kardeşim makinamı alıp minnoşla uğraşırken fotoğrafını çekmiş. Fotoğraflar müthiş değil ama minnoş hepsine oldukça komik ^^! Hele birinde kızım beni hayal kırıklığına uğrattı :P kendisini erkek zanneden minnoşumu en sevdiği peluşuyla uygunsuz biçimde yakaladık xD xD xD xD

2 yorum:

cecilia dedi ki...

bilkliğin aynsından bendede vardı şimdi görünce bi tebessüm ettim ben nazar boncuklarına bayılırım, ortaköyden erkek arkadaşımla almıştık, ama koptu :(

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

üzüldüm :( bu bileklikte kopunca geri onarması zor :/

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket