12 Ekim 2009 Pazartesi

Kaçık İlhami ve kahve aşkı

Uzun zamandır yazmadım. Aslında yazmaya değer çok şey gördüm ama yazasım gelmedi :P İlhamim kaçtı diyelim. yok aslında kaçmadı sadece kısa süreli seyahatte peki ben onsuz ne mi yapıyorum? Hımm benim ilhamimin bir tane olduğunu kim söylemiş? Sanatsal yönümün apayrı bir ilhamisi var. Mesela kursa başladığımdan beri sürekli aklıma orjinal fikirler geliyor. evet yazamıyorum ama hayata geçrmeyi düşündüğüm pek çok sanatsal faaliyetim var. Hayal dünyamı geliştiriyorum diyelim.
Fotoğraf makinemi almaya çok yaklaştım ama Nikon d40 ve Canon sx10 Is arasında kaldım ve böyle durumlarda Islı ne yapar? Tabiki de ikisini de almaz gider hiç hesapta olmayanı alır. Bu da genel özelliklerimden biri.
Kış geliyor blog! Ben kışı daha çok seviyorum. Hatta yazı tatile gittiğim sürenin kalan kısmında sevmiyorum. Yine yaz ayının sevdiğim nadir özelliklerinden biri soğuk içecekler. Özellikle kahve. Kış gelince en çok soğuk içecekleri özlüyorum. Hazır yazın son günleriyken bugün yine Kahve Dünyasına gitme kararı aldım. En son soldaki Frappeyi içtim ama onu çok beğenmedim. Buzlu Mocha süper. Soğuk türk kahvesini de çok beğenmiştim Buzlu Caffè Latte hiç içmedim nedense görüntüsüne karşı önyargım var.
Neyse bugünlük bu kadar dur hele öpözlü bir sözle kapatalım.
Gönül Ne Kahve İster Ne Kahvehane Gönül Sohbet İster Kahve Bahane

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket