11 Aralık 2008 Perşembe

Bu bayram nasıl bayram?


Benim bayramlarım hep aynıdır. Hiçbir sene dememki 'nerde eski bayramlar!..' İşte bugün, bu bayram da o bayram.

Bikerede istiyorumki evde oturalım birileri kapımızı çalsın şu şekerle kolonya tutmak nasıl bi duyguymuş tadayım. Nerdeee... Çikolata ve şekerini oturup kendi yiyen bi biz varız heralde :)..

3 günün 2'sinde anca akraba ziyareti bitmiş olur sonra tanıdık kapısı aşındırılır. Her evde baklava veya sarma vardır. Kolonya, gülsuyu karışımı bir koku barındırırsın eve dönerken. Çikolataya hayır diyemessin akşam mide fesadı geçirirsin. Bayram bitene kadar kavurma kokusu bi hoş eder. El öptürenlerin çoktur.

Bazı şeyler elbette değişti mesela artık bayram harçlığı vermez oldu amcalar kazık kadar olduk diye.. Halbukine bayramın en güzel yanıydı bu. Görgüsüz bi çocuktum :P eğer az para verecek bi amcaya gidiyosak ayaklarımı sürüye sürüye giderdim :) . Arkadaşlarla toplanır kim daha çok el öpmüş, kimin amcası ne kadar vermiş, neticede kimin parası daha fazla hesaplardık. Sanki az şeker yemiş gibi ekstra görgüsüzlükle parayı cips kola ve nekadar gereksiz oyuncak varsa alarak bitirir, eve dönünce kimimiz yediklerini kusar kimimiz üstüne birazda azar yerdik. Annem hep parasını ayakkabı, elbise almaya ayıran, benden nispeten daha görgülü görünen arkadaşlarımı bana örnek gösterir, bidahaki bayram için uyarısını yapardı.

İşte geçmişten bu güne değişen tek şey büyümüş olmak.. Bundan yedi yıl önce taso yağmasında birtanecik taso kapabilmek için devasa çocukların altında ezilip parkın kumlarıyla haşrolan o çocuk değilim okadar...

Blogger, cümle blogcuların bayramını tebrik ediyorum... Herşey güzeldi bu bayram da... Ben şanslı hissediyorum çünkü benim bayram günlerim gerçekten güzel...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin
 
ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ. Design by Pocket